08
сентябрь
2023
Мектеп даму жоспары 2021-2026
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Қордай ауданының білім бөлімінің
Шерхан Мұртаза атындағы негізгі мектебі КММ
«Келісемін» «Бекітемін»
Қамқоршылық кеңесі Педагогикалық кеңес
Хаттама №1 шешімі Хаттама №1
« » тамыз 2021 ж «27» тамыз 2021 жыл
___________ Г. Тынаева __________ А.Керимбаев
2021-2026 жылдарға арналған
мектептің даму бағдарламасы
Құрастырғандар:
Г.Сейтжанова
М.Байбекова
А. Мауленова
М.Қыпшақбаева
Д.Бахытжанова
Дамыту бағдарламасының мазмұны:
І БӨЛІМ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ
ІІ БӨЛІМБАҒДАРЛАМАНЫҢ ТАЛДАМАЛЫҚ ЖӘНЕ БОЛЖАМДАУ НЕГІЗДЕМЕСІНІҢ БЛОГЫ
ІІІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ ПАЙЫМЫ
ІV БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ МИССИЯСЫ
V БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БЛОГЫ
VІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ ҚОЙЫЛҒАН МАҚСАТЫНА ҚОЛ ЖЕТКІЗУ ЖОЛДАРЫ
VІІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫ ІСКЕ АСЫРУ БАРЫСЫНДА КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕРДІҢ СИПАТТАМАСЫ
VІІІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ НЫСАНАЛЫ ИНДИКАТОРЛАРЫ
Мектептің даму бағдарламасы
(5 жылға арналып жасалады)
Бағдарлама паспорты
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ТАЛДАМАЛЫҚ ЖӘНЕ БОЛЖАМДАУ НЕГІЗДЕМЕСІНІҢ БЛОГЫ
SWOT ТАЛДАУ .
«ШЕРХАН МҰРТАЗА АТЫНДАҒЫ НЕГІЗГІ МЕКТЕП»
2021-2026 жылдарға арналған мектептің перспективалық даму жоспар
Шерхан Мұртаза атындағы негізгі мектебінде соңғы 2 жылда білім сапасы біршама тұрақты болып отыр, себебі оқушы саны аз болғандықтан, барлығы сабаққа толық қамтылады және мұғалімдердің көпшілігі жоғары білімді мамандар болып отыр. Сыныптардың білім сапасын төмендетпеу керек, себебі жақсы мұғалімдердің басқа жаққа ауысуы, орнына келген мұғалімдердің жаңа жағдайға қалыптасуы, жақсы оқушылардың 9 сыныпты бітіріп, басқа мектептерге 10 сыныпқа кетуі де әсер етіп отыр. Білім сапасын одан әрі көтеру үшін мектебімізде мектеп әкімшілігі мұғалімдер сабағына жиі қатысуы, яғни мектепішілік бақылауды күшейту қажет. Мұғалімдерді білім жетілдіру курстарына жіберіп отыруда, білім сапасының артуына әсер етеді. Материалдық – техникалық базасын күшейту, интернет жүйесін орнату болашақта мектепте білім сапасының дамуына әсер етеді. Болашақта оқушы санының азайып, мектептің бала санына қарай орыс тілі мен әдебиетінен, ағылшын тілінен топқа бөлінбеуіне де байланысты тіл меңгеруге қолайсыз жағдайға жол бермеу керек. Мектептерде соңғы жылдары білім сапасы орташадан жоғары болып отыр, яғни 63 % болып отыр. 65 пайыздан аспауына бірнеше фактор әсер отыр.
Олар:
2021-2026 оқу жылдары біліктілігін арттыру курсынан және жаңартылған білім беру мазмұнынан өтетін педагогтарды уақытында өтуін барынша қадағалап, уақтылы жіберу отыру қажет. 2022-2023 оқу жылы біліктілігін арттыру курсынан көптеген педагогтар уақытында өткенімен, кейбір проблемалар туындап отыр, себебі ақылы курстар жарамайтын ақылы курстар көбейіп кетті. Ақысыз курстар уақтылы аудан орталығына келмейтіні. Ал осындай проблемалардың арқасында мұғалім өз кәсіби білімін шымдай алмай санатын көтере алмай қалады. Осы проблемаларды шешу жолдарын қарастыра отырып, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеру мақсатында облыстан, ауданнан әр түрлі семинарлар мен коучингтерге, конференцияларға, семинарларға мұғалімдерді барынша қатыстыру қажет қатыстыру.
Мектеп ұжымы функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған облыстық Университеттерімен жобалар шеңберінде мектепте «Digital teacher» шығармашылық тобын құрып, 5 жылға жұмыс жоспарын құру керек. Білім сапасын, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану, оқу үдерісіне енгізу жұмысы жетілдіруді мектеп шығармашылық байланыс орнату арқылы коучингтер, оқыту семинарларын өткізу алдағы 5 жылға жоспары құру қажет. Бұл жұмысты жүргізу, жоспар құру тікелей мектеп әкімшілігіне жүктеліп отыр.
Мониторинг жүйесіндегі аналитикалық материалдар мектептің даму үрдісін жобалауға, Swot талдау жасауға, ата-аналардан сауалнамалар алып , мұғалімдерден кері байланыс алып, ақсаған жерлерімізді түзетуге мүмкіндік жайдай жасау керек. Мектеп басшылығы ұстаздардың кәсіби құзыреттіліктерін арттыру мақсатында аудан орталығында №2 М.Ломоносов атындағы орта мектебі жетекші мектебімен бірлесе отырып шығармашылық байланыс орнатуды үдету қажет. Екі мектептің арасында
іс-тәжірибе алмасу мақсатында шығармашылық топпен жұмысын жандандыру керек. Мектеп негізгі болғандықтан 9 сыныптың базалық білімде педагогтер қалып қалатыны да, өкінішке орай рөл ойнайды. Мектептегі педагог-зерттеуші, шебер үлесінің аз болуы , себептерін келесі мәселемен айтуға болады біліктілік санатын өту барысында қиындықтар туындайды , оның себебі мұғалімдерге 10,11 сыныптардан сабақ жүргізбеулеріне байланысты. Сондықтан 2024-2025 жылға орта мектеп ашылуына ұсыныстастай отырып, жоспарлануда .
ІІ БӨЛІМ
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ТАЛДАМАЛЫҚ ЖӘНЕ БОЛЖАМДАУ НЕГІЗДЕМЕСІНІҢ БЛОГЫ
ІІІ БӨЛІМ
Бағдарлама пайымы
ІV БӨЛІМ
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МИССИЯСЫ
«Қоғам мен тұлғаның заманауи қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін білім алушылардың
ерекшеліктерімен қабілеттерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеуде қолайлы орта құру».
V БӨЛІМ
БАҒДАРЛАМАНЫҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БЛОГЫ
ІV- БӨЛІМ
НЫСАНАЛЫ ИНДИКАТОР ЖӘНЕ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР
2026 жылғы күтілетін нәтижелер:
• Оқытудың заманауи тәсілдері қолдану негізінде білім сапасы артады;
• Сабақта және сабақтан тыс уақытта мұғалімдер мен оқушылардың зерттеу құзіреттілілігін дамыту арқылы жобалық-зерттеу білім беру ортасы құрылады;
• Оқытудың жаңа педагогикалық, ақпараттық, коммуникациялық технологиялары қолданысқа тереңдете ендіріледі;
• Үздік тәжірибелер мен инновациялар тақырыбындағы әдістемелік алаңдар жұмысы жандандырылады;
• Біртұтас тәрбие бағдарламасының жұмысы ұйымдастырылып,
• Оқушылардың халықаралық зерттеулерге TIMSS, PISA, PIRLS қатысуға дайындақ жұмысы жүзеге асады.
V- бөлім. Мектептің даму бағдарламасының 2021-2026 жылдарға арналған
іc-шаралар жоспары
Қордай ауданының білім бөлімінің
Шерхан Мұртаза атындағы негізгі мектебі КММ
«Келісемін» «Бекітемін»
Қамқоршылық кеңесі Педагогикалық кеңес
Хаттама №1 шешімі Хаттама №1
« » тамыз 2021 ж «27» тамыз 2021 жыл
___________ Г. Тынаева __________ А.Керимбаев
2021-2026 жылдарға арналған
мектептің даму бағдарламасы
Құрастырғандар:
Г.Сейтжанова
М.Байбекова
А. Мауленова
М.Қыпшақбаева
Д.Бахытжанова
Дамыту бағдарламасының мазмұны:
І БӨЛІМ ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ
ІІ БӨЛІМБАҒДАРЛАМАНЫҢ ТАЛДАМАЛЫҚ ЖӘНЕ БОЛЖАМДАУ НЕГІЗДЕМЕСІНІҢ БЛОГЫ
ІІІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ ПАЙЫМЫ
ІV БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ МИССИЯСЫ
V БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БЛОГЫ
VІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ ҚОЙЫЛҒАН МАҚСАТЫНА ҚОЛ ЖЕТКІЗУ ЖОЛДАРЫ
VІІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫ ІСКЕ АСЫРУ БАРЫСЫНДА КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕРДІҢ СИПАТТАМАСЫ
VІІІ БӨЛІМ БАҒДАРЛАМАНЫҢ НЫСАНАЛЫ ИНДИКАТОРЛАРЫ
Мектептің даму бағдарламасы
(5 жылға арналып жасалады)
Бағдарлама паспорты
| Атауы | 2021 -2026 жылдарға арналған мектептің даму бағдарламасы |
| Әзірлеу үшін негіздеме | Ø 1. «Білім туралы» заң 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы Ø 2. «Педагог мәртебесі туралы» Заңы 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VІ ҚРЗ Ø 3. ҚР мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын бекіту туралы ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 28 наурыздағы № 249 қаулысы Ø 4. Өңірлік бағдарламалар, білім беруді дамыту жөніндегі жол карталары және т. б. Ø 5.ҚР Оқу- Ағарту министрлігінің 2023 жылдың 19 қыркүйегіндегі №294 бұйрығы «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру; Ø 6. ҚР орта білім беру ұйымдарындағы «Оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты» |
| Негізгі әзірлеуші | Жамбыл облысы ,Қордай ауданы, Қордай ауылы, Шерхан Мұртаза атындағы негізгі мектеп Г.Сейтжанова; М.Байбекова; А.Мауленова; М.Қыпшақбаева; Д.Бақытжанова |
| Мақсаттары | ü МТБ жағдайын жаңарту арқылы сапаны арттыру
|
| Міндеттері | ü Педагогтар мен білім алушыларға жағдай туғызу; ü Қарастырылатын нысан немесе проблеманы барлық ықтимал жағдайларда және өзара байланыстыра қарастыру ü Инновациялық қызмет сапасын (Озық педагогикалық іс-тәжірибелерді жинақтау, тарату) жақсарту
|
| Күтілетін нәтижелер |
|
| Іске асыру мерзімдері | 2021-2026 жылдар |
SWOT ТАЛДАУ .
Әлді жақтары
| Әлсіз жақтары
|
Мүмкіндіктер
| Қауіпті жағдай
|
| SMART – мақсаттар: | Табыс критерийлері, күтілетін нәтижесі |
| Педагогтің кәсіби құзыреттілігін білім берудегі көшбасшылық арқылы дамыту, білім алушылардың әлеуетіне сай құндылықтар негізінде оқу мен оқытудың сапалы жүйесін құру; | Кәсіби жетілу үшін бірлескен әрекет болады.Оқушылардың белсенділігі артады, сапалы білімге қол жеткізеді.Функционалдық сауаттылығы артады. |
| Педагогтерді зерттеу сабақтарына тарту, жобаны іске асыруда білім алушылардың жаңа мүмкіндіктерін ашуға ықпал ету; | Білім алушы өзін жетілдіреді, шығармашылық қабілеті артады, сыни ойланады, жауапкершілікті сезінеді. |
| Білім алушылардың өзін-өзі басқару ұйымының жұмысына қолдау көрсету; | Білім алушылардың мүдделерін қорғалып, ойлары ескеріледі. Мектеп өмірінің қызықты, әрі әсерлі өтуі өзін- өзі басқару ұйымының белсенді жұмыс жасауына тікелей ықпалы болады. |
| Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; | Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету дағдысы артады. |
| Ата-аналарды бірлескен жұмысқа тарту, «Үштік одақ» жұмысын нәтижеге бағыттау; | Ата-аналар мектепішілік іс-шараларға қатысады, баға береді, тығыз қарым-қатынаста болады. |
| Мектепте атқарылған жұмыстың тиімділігін тоқсан сайын сараптау және эволюациялау, яғни өзгерісті зерттеу; | Сауалнамалар, зерттеулер, Lesson Study үдерісін бақылау және SWOT талдауы арқылы тиімділігі бақыланады. Сонымен қатар педагогтар жұмысына рейтинг жүргізіледі. |
| Кез келген жағдайда өз бетімен оң шешім қабылдай алатын өзіндік білім алу траекториясы қалыптасқан бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру; | Өмір бойы оқуға дайын болу.Өз білімін өмір бойы қолдана алатын, үздіксіз оқып, ізденетін, жаһандану үрдісіне бейім, әлемдік білімнің талаптарына жауап беретін тұлға қалыптасады. |
2021-2026 жылдарға арналған мектептің перспективалық даму жоспар
Шерхан Мұртаза атындағы негізгі мектебінде соңғы 2 жылда білім сапасы біршама тұрақты болып отыр, себебі оқушы саны аз болғандықтан, барлығы сабаққа толық қамтылады және мұғалімдердің көпшілігі жоғары білімді мамандар болып отыр. Сыныптардың білім сапасын төмендетпеу керек, себебі жақсы мұғалімдердің басқа жаққа ауысуы, орнына келген мұғалімдердің жаңа жағдайға қалыптасуы, жақсы оқушылардың 9 сыныпты бітіріп, басқа мектептерге 10 сыныпқа кетуі де әсер етіп отыр. Білім сапасын одан әрі көтеру үшін мектебімізде мектеп әкімшілігі мұғалімдер сабағына жиі қатысуы, яғни мектепішілік бақылауды күшейту қажет. Мұғалімдерді білім жетілдіру курстарына жіберіп отыруда, білім сапасының артуына әсер етеді. Материалдық – техникалық базасын күшейту, интернет жүйесін орнату болашақта мектепте білім сапасының дамуына әсер етеді. Болашақта оқушы санының азайып, мектептің бала санына қарай орыс тілі мен әдебиетінен, ағылшын тілінен топқа бөлінбеуіне де байланысты тіл меңгеруге қолайсыз жағдайға жол бермеу керек. Мектептерде соңғы жылдары білім сапасы орташадан жоғары болып отыр, яғни 63 % болып отыр. 65 пайыздан аспауына бірнеше фактор әсер отыр.
Олар:
- Ата – аналар тарапынан балаларының оқу үлгерімін жеткілікті қадағаламауы;
- Мектепте көрнекі құралдардың берілмеуі, мысалы тарих пен география пәндерінен карталардың, математика, физика пәндерінен стандартты кестелердің жетіспеуі;
- Жаңа заманға сай, оқушылардың қызығушылығын оятатын пән кабинеттерінің, лингафонды кабинеттердің, интерактивті тақтаның аз болуы, интернет жүйесінің әлсіздігі;
- Мұғалімдердің оқушыларды қызығушылығын арттыратын дәстүрден тыс сабақтарды аз өткізуі;
- Орта буында оқушы мен мұғалім арасында байланыстың аздығы;
- Әлеуметтік жағдайға байланысты оқушылардың функционалдық сауаттылығы төмен болуы;
- Маман тапшылығы жоқ болуы;
2021-2026 оқу жылдары біліктілігін арттыру курсынан және жаңартылған білім беру мазмұнынан өтетін педагогтарды уақытында өтуін барынша қадағалап, уақтылы жіберу отыру қажет. 2022-2023 оқу жылы біліктілігін арттыру курсынан көптеген педагогтар уақытында өткенімен, кейбір проблемалар туындап отыр, себебі ақылы курстар жарамайтын ақылы курстар көбейіп кетті. Ақысыз курстар уақтылы аудан орталығына келмейтіні. Ал осындай проблемалардың арқасында мұғалім өз кәсіби білімін шымдай алмай санатын көтере алмай қалады. Осы проблемаларды шешу жолдарын қарастыра отырып, мұғалімдердің кәсіби біліктілігін көтеру мақсатында облыстан, ауданнан әр түрлі семинарлар мен коучингтерге, конференцияларға, семинарларға мұғалімдерді барынша қатыстыру қажет қатыстыру.
Мектеп ұжымы функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған облыстық Университеттерімен жобалар шеңберінде мектепте «Digital teacher» шығармашылық тобын құрып, 5 жылға жұмыс жоспарын құру керек. Білім сапасын, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану, оқу үдерісіне енгізу жұмысы жетілдіруді мектеп шығармашылық байланыс орнату арқылы коучингтер, оқыту семинарларын өткізу алдағы 5 жылға жоспары құру қажет. Бұл жұмысты жүргізу, жоспар құру тікелей мектеп әкімшілігіне жүктеліп отыр.
Мониторинг жүйесіндегі аналитикалық материалдар мектептің даму үрдісін жобалауға, Swot талдау жасауға, ата-аналардан сауалнамалар алып , мұғалімдерден кері байланыс алып, ақсаған жерлерімізді түзетуге мүмкіндік жайдай жасау керек. Мектеп басшылығы ұстаздардың кәсіби құзыреттіліктерін арттыру мақсатында аудан орталығында №2 М.Ломоносов атындағы орта мектебі жетекші мектебімен бірлесе отырып шығармашылық байланыс орнатуды үдету қажет. Екі мектептің арасында
іс-тәжірибе алмасу мақсатында шығармашылық топпен жұмысын жандандыру керек. Мектеп негізгі болғандықтан 9 сыныптың базалық білімде педагогтер қалып қалатыны да, өкінішке орай рөл ойнайды. Мектептегі педагог-зерттеуші, шебер үлесінің аз болуы , себептерін келесі мәселемен айтуға болады біліктілік санатын өту барысында қиындықтар туындайды , оның себебі мұғалімдерге 10,11 сыныптардан сабақ жүргізбеулеріне байланысты. Сондықтан 2024-2025 жылға орта мектеп ашылуына ұсыныстастай отырып, жоспарлануда .
ІІ БӨЛІМ
БАҒДАРЛАМАНЫҢ ТАЛДАМАЛЫҚ ЖӘНЕ БОЛЖАМДАУ НЕГІЗДЕМЕСІНІҢ БЛОГЫ
| 1.Білім беру ұйымдарының ағымдағы қызметінің жай күйін, негізгі проблемаларды және олардың себептерін талдау | «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Қордай ауданының білім бөлімінің Шерхан мұртаза атындағы негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде 1-9 сыныпта – 398 білім алушы оқиды. Білім беру үдерісі табыстылығының негізгі алғы шарты сапалы кадрлық қамтамасыз ету болып табылады. Бүгінгі күні мектебімізде 41 педагог жұмыс жасайды. Олардың жоғарғы білімдісі- 40, арнаулы орта білімді- 1 .Педагог-модератор-16, педагог-сарапшы-12, педагог-зерттеуші-3, педагог-шебер-0, Зейнеткер педагог- 0 Білім сапасы 100% оқу үлгерімін, 64%- білім сапасын көрсетуде.26% білім алушы аудандық олимпиадалардың жүлдегерлері атанса, 2,2% облыстық олимпиадалар мен конкурстар, ғылыми жарыстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері. Оқушылардың әлеуметтік жағдайы: Көпбалалы отбасы 200, толық емес отбасы балаларының саны 47. Үйден оқытылатын оқушы саны 7 Инклюзивті білім алушылар 10. Мектептің материалдық техникалық базасы: Жалпы оқу кабинет саны –24 Спорт зал:- 1, Кітапхана- 1, Мәжіліс залы – 1, Компьютерлік сынып – 2 Компьютер саны - 147(1 компьютерге 3 оқушыдан келеді). Робот техникасы кабинеті – 1, Жаңа модификациялы кабинеттер саны– 3 Химия кабинеті– 1, Физика кабинеті- 1, Биология кабинеті – 1, Интерактивті тақтасы бар кабинеттер саны –6 Педагогтарға қажеттілік (пән бойынша) саны 3 педагог ( математика, музыка , көркем еңбек ұлдар) |
| 2.Білім беру ұйымының инновациялық әлеуетін бағалау | Ø Шығармашыл, өз сабағына рефлексия жасай алатын педагогтердің үлесі: 60-70% Ø Инновацияны тез қабылдап, оқу үдерісіне енгізе алатын педагогтер үлесі 40-50% Ø Жаңаны қабылдай алмайтын педагогтердің үлесі 7-10% |
| 3.Педагогтер мен олардың кәсіби бірлестіктерінің білім беру ұйымын дамытудың перспективалары мен бағыттары туралы пікірлерін зерделеу | Cауалнама және әңгімелесу, пікірлесу , бақылау нәтижесінде педагогтердің инновациялық әлеуеті, өзін жетілдіруі, кәсіби дамуының әлсіздігі , дәстүрлі оқытудан шыға алмауы да байқалды. Білім алушылардың оқу мотивациясының төмендігі, тәрбие деңгейінің әлсіздігі, сыртқы орта факторларының теріс әсері, бос уақыттарын тиімді жоспарлай алмауы туралы анықталды. |
| 4.Білім беру ұйымдарында ұсынылған өзгерістердің күтілетін салдарын болжау, өзгерістер тәсілдері мен нысандарын ұсыну | Болжам:
|
| 5. Білім беру процесінің мазмұнына қанағаттандыру дәрежесін зерделеу үшін тәрбиеленушілердің білім алушылардың ата аналарынан сұхбат алу және сауалнама жинау | Сауалнамаға 120 оқушының ата-анасының 65% қамтылды. Білім беру процесінің мазмұнына қанағаттандыру дәрежесін зерделеу үшін алынған сауалнаманың нәтижесінде, білім алушылардың ата-аналары білім беру процесінің мазмұнына 60% қанағаттанарлығы анықталды. Сұхбаттасу, пікірлесу барысында ата-аналардың басым көпшілігі білім беруде педагогтердің оқыту теориясы мен практикасына оң бағасын берді. |
Бағдарлама пайымы
| 1.Өзекті ( анықталған проблемаларды шешуге және белгіленген мақсатқа жетуге бағыты) | Ø Білім берудің сапасын инновациялық бағытта жетілдіру; Ø «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру;
жасау; Ø Тиімді кəсіби бағдар беруді жүзеге асыру; Ø Мектеп климатын құру, өзара сыйластық, бір-бірімен серіктестік; Ø Мектептің ата-аналармен, оқушылардың қамқоршыларымен, сыртқы Ø ұйымдармен ынтымақтастығы; |
| 2. Реализм (қолда бар ресурстарды ескере отырып, білім беру ұйымының мүмкіндіктері) | Ø Модификацияланған кабинеттер-3; Ø COWERKING орталығы; Ø Электронды оқу залы; Ø Ата –аналарды педагогикалық қолдау орталығы; Ø Психологиялық қызмет көрсету кабинеті; Ø Медициналық қызмет көрсету; Ø Зертхана кабинеттері; |
| 3.Кешенділік | Мектеп қызметінің үйлесімділігі, анықталған проблемаға бірлесе әрекет ету, мақсатқа бірлесіп қол жеткізу. Барлық қызметкерлер білім беру ұйымының мақсаттарының бірлігін түсінеді және соны орындауға қызмет етеді. |
ІV БӨЛІМ
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МИССИЯСЫ
«Қоғам мен тұлғаның заманауи қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін білім алушылардың
ерекшеліктерімен қабілеттерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеуде қолайлы орта құру».
| 1.Білім беру қызметтерінің барлық тұтынушыларының мүдделерін ескере отырып, білім беру ұйымын тағайындаудың стратегиялық нысаналы қондырғысы |
|
| 2. Білім беру ұйымы қызметінің бірегейлігі | Педагогикалық ұжым жеке жұмыстан гөрі командалық жұмысқа қалыптасқан. |
V БӨЛІМ
БАҒДАРЛАМАНЫҢ СТРАТЕГИЯЛЫҚ БЛОГЫ
жүйесіндегі білім беру ұйымының орны және рөлі; | Ø Мектепте алған білімді практикада қолдана алатын; Ø Өмір сүруге бейім тұлға; Ø Мамандық таңдауға икемді; Ø Өз бетінше шешім қабылдап, жауапкершілікті сезінетін тұлға; |
| 2.Болашақта білім беру ұйымын тиімді жұмысты қамтамасыз ету мақсатында дамытудың стратегияларын таңдау және кезеңдерін болжау | Стратегияларды таңдау:
Болжамы:
|
| 3.Білім беру ұйымының инновациялық әлеуетін дамыту және оған қол жеткізу; |
|
НЫСАНАЛЫ ИНДИКАТОР ЖӘНЕ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР
| № п/п | Нысаналы индикаторлар | Өлшем бірлігі | Жоспарлы кезеңде | ||||
| 2021-2022 оқуы жылы | 2022-2023 оқуы жылы | 2023-2024 оқуы жылы | 2024-2025 оқуы жылы | 2025-2026 оқуы жылы | |||
| 1 міндет. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру | |||||||
| 1. | «Педагог-зерттеуші», «педагог-шебер» санаттары бар педагогтердің үлесі | % | 40% | 41% | 49% | 55% | 60% |
| 2. | Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеген (қатысатын) мектеп білім алушыларының үлесі | % | 10% | 20% | 25% | 30% | 35% |
| 3 | Аудандық пәндік байқауларға қатысқан педагогтердің жалпы үлесінен облыстық олимпиадаға қатысу үлесі | % | 10% | 20% | 25% | 30% | 35% |
| 4 | Облыстық , республикалық, халықаралық (онлайн, оффлайн) пәндік байқауларға қатысқан педагогтердің жалпы үлесінен облыстық олимпиадаға қатысу үлесі | % | 15% | 18% | 25% | 32% | 40% |
| 5. | Пәндік олимпиадаларға, байқауларға, марафондарға қатысатын мектеп оқушыларының үлесі; | % | 28% | 31% | 35% | 40% | 45% |
| 6. | Кәсіби байқаулар, пед оқулар, әдістемелік шеберханалар, тренингтер, шебер сыныптар өткізу, қатысу үлесі | % | 40% | 41% | 49% | 55% | 60% |
| 2 міндет. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту | |||||||
| 1. | Компьютерді 1 балаға шаққанда | % | 5% | 10% | 12% | 15% | 20% |
| 2. | Биология, химия, физика кабинеттеріне жабдықталуы | % | 5% | 100% | 100% | 100% | 100% |
| 3. | Цифрлық бейне бақылау жүйесін жаңарту , орталық жүйеге қосу | % | 10% | 50% | 55% | 60% | 70% |
| 4. | Ақылы оқу кабинеттерді ұйымдастыру | % | 5% | 10% | 12% | 15% | 20% |
| 5. | Жаңа форматта цифрлық кітаптар қамтамасыз ету | % | 10% | 50% | 55% | 60% | 70% |
| 3 міндет. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру | |||||||
| 1. | «Дебат» клубын ұйымдастыру, жандандыру. | % | 10% | 15% | 25% | 30% | 40% |
| 2. | Дәстүрді насихаттайтын іс шараларға оқушылардың қатысу үлесі | % | 20% | 25% | 50% | 55% | 60% |
| 4 міндет. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту | |||||||
| 1. | Көшбасшылар тобын құру, қызметтерін бөлу арқылы жұмыстың жүргізілуін қадағалау . | % | 10% | 50% | 55% | 60% | 70% |
| 2. | Мектеп әкімшілігінің кәсіби құзіреттілігін көтеру іс шаралары. | % | |||||
| 3. | «Ата-аналар» , «Әкелер мен аналар» , Әжелер мен аталар» кеңесін ұйымдастыру | % | 50% | 50% | 55% | 60% | 70% |
| 4. | Қамқоршылық кенес жұмысы | % | 50% | 50% | 55% | 60% | 70% |
| 5 міндет. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру | |||||||
| 1. | Үдеріске енгізілген «Оқуға құштар мектеп – оқуға құштар ұлт» жобасын енгізу және басқару | % | 10% | 25% | 50% | 70%% | 80% |
| 2. | Біртұтас тәрбие бағдарламасына ұйымдастырып, өткізу | % | 61% | 63% | 64% | 70% | 72% |
| 3. | |||||||
| 6 міндет. Білім сапасын бағалау | |||||||
| 1 | Қоғамдық гуманитарлық пәндер бойынша білім беру оқу бағдарламаларын жетік меңгерген оқушылардың үлесі | % | 69% | 69% | 76% | 78%% | 80% |
| 2. | Мектеп оқушыларының білім сапасы | % | 63% | 65% | 67% | 69% | 70% |
| 3. | Жаратылыстану математика пәндері бойынша білім беру оқу бағдарламаларын жетік меңгерген оқушылардың үлесі | % | 54% | 57% | 58% | 60% | 65% |
| 4. | Пәндік олимпиадаларға, байқауларға, марафондарға қатысатын мектеп оқушыларының үлесі; | % | 28% | 31% | 35% | 40% | 45% |
| 5. | Аудандық пәндік олимпиадаға қатысқан оқушылардың жалпы үлесінен облыстық олимпиадаға қатысу үлесі | % | 14% | 28% | 29% | 30% | 31% |
| 6. | Үздік аттестация алатын оқушылардың үлесі | % | 10% | 14% | 18% | 20% | 22% |
| 7. | Оқушылардың халықаралық зерттеулерге TIMSS, PISA, PIRLS қатысуға дайындақ жұмысы | % | 40% | 42% | 55% | 62% | 65% |
| 7 міндет. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу | |||||||
| 1. | Педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру, тағылымдамадан өту , даярлау және қайта даярлау курстарын ұйымдастыру іс- шараларын жүзеге асыру және әдістемелік сүйемелдеу; | % | 54% | 57% | 58% | 60% | 65% |
| 2. | Инновациялық оқыту тәсілдерін қолдану бойынша нұсқаулықтарды дайындау, шығару, тарату | % | 10% | 25% | 28% | 30% | 35% |
| 3. | Әдіскерлердің жұмыс бағыттары бойынша әдістемелік материалдарды (конференциялар, конкурстар өткізу жөніндегі ережелерді, оқыту семинарлары бағдарламаларын, жадынамалар, ұсынымдар, нұсқаулықтар) әзірлеу және шығару; | % | 10% | 25% | 28% | 30% | 35% |
| 4. | Мұғалімдерге арналған конкурстарды қатысу үлесі (мектепішілік , аудандық , облыстық, республикалық «Үздік педагог», «Үздік кітапхана», «ТжКБ жүйесінде инклюзивті білім берудің үздік педагогы», «MasterSkills», «Менің әдістемелік жинағым», «Үздік бейне сабақ», «Үздік шеберлік сыныбы» үздік сабақ | % | 10% | 25% | 28% | 30% | 35% |
| 5 | Педагог қызметкерлерді аттестаттауға дайындау кезеңінде педагогтарға әдістемелік қолдау және практикалық көмек көрсету | % | 42% | 55% | 62% | 65% | 65% |
• Оқытудың заманауи тәсілдері қолдану негізінде білім сапасы артады;
• Сабақта және сабақтан тыс уақытта мұғалімдер мен оқушылардың зерттеу құзіреттілілігін дамыту арқылы жобалық-зерттеу білім беру ортасы құрылады;
• Оқытудың жаңа педагогикалық, ақпараттық, коммуникациялық технологиялары қолданысқа тереңдете ендіріледі;
• Үздік тәжірибелер мен инновациялар тақырыбындағы әдістемелік алаңдар жұмысы жандандырылады;
• Біртұтас тәрбие бағдарламасының жұмысы ұйымдастырылып,
• Оқушылардың халықаралық зерттеулерге TIMSS, PISA, PIRLS қатысуға дайындақ жұмысы жүзеге асады.
V- бөлім. Мектептің даму бағдарламасының 2021-2026 жылдарға арналған
іc-шаралар жоспары
| 2021–2022 о.ж. | ||||||
| № | Іс-шаралардың атауы | Мақсаты | Мерзімі | Қатысушылар | Жауапты | Күтілетін нәтиже |
| 1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру | ||||||
| 1 | Педагогтердің біліктілігін арттыру, тағылымдамадан өту , даярлау және қайта даярлау курстарын өту | Жаңа білім беру технологияларын меңгеру | Мамыр 2022 г. | Пән мұғалімдер | ДҒӘІЖО Сейтжанова Г.Ж | Жаңа технологияны меңгерген заманауи педагог |
| 2 | Педагог -зерттеуші , шебер , педагог -сарапшының үлесі | Мектеп педагогтер арасындағы біліктілік санатының көбейуі | Желтоқсан 2021ж Мамыр 2022ж | Мектеп әкімшілігі Пән мұғалімдер | ДҒӘІЖО Сейтжанова Г.Ж | Авторлық бағдарлама саны көбейеді |
| 3. | Жетістікке жеткен мұғалімдерді дәріптеу, марапаттау. | Мұғалім мәртебесін көтеру | Қаңтар 2021ж Мамыр 2022ж | Пән мұғалімдер | Мектеп директоры ДҒӘІЖО Сейтжанова Г.Ж | Мұғалімнің мәртебесі көтеріледі |
| 4. | Мұғалім портфлоиосы «GOOGLE» платформасын меңгеру | Мұғалімнің портфолиосын «GOOGLE» платформасында әзірлеу | Қазан 2021ж | Мектеп ұжымы | Мектеп директоры ДҒӘІЖО Сейтжанова Г.Ж | Мұғалімдерде электронды партфолио болады |
| 5. | Жаңа әдіс тәсілдерді енгізу топтық жұмыс/ АКТ қолдану арқылы оқыту | Әдістемелік көмек ұйымдастыру арқылы мұғалімге жаңа әдістерді үйрету /АКТ қолдану | Қараша 2021ж | Мектеп ұжымы | Шығармашылық топ ДҒӘІЖО Сейтжанова Г.Ж | Жаңа әдіс тәсілдерді сабақта қолданады топтық жұмысжасайды / АКТ қолдану арқылы оқыту үйренеді |