Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Бахытжанова Д.У

Автор: admin от 13-06-2019, 03:21, посмотрело: 107

1 2017-2018 оқу жылындағы бастауыш сынып мұғалімі
Бахытжанова Дамегүл Умбетовнаның жетістіктері

Аты- жөні Байқаудың атауы Деңгейі Нәтиже Тіркеу нөмері
Бахытжанова Д.Ү.
«Қазақстан ұстаздары»
Қашықтық олимпиада Республикалық қашықтық олимпиада І орын № 42564
04.12.2017
«Қазақстан ұстаздары»
Қашықтық олимпиада Республикалық қашықтық олимпиада ІIорын № 42242
27.11.2017 ж
«Үздік авторлық бағдарлама» Облыстық I орын 2017 ж




2017-2018 оқу жылындағы 3 «ә» сынып оқушыларының жетістіктері
Мұғалімі: Бахытжанова Дамегул Умбетовна

Аты- жөні Байқаудың атауы Деңгейі Нәтиже Тіркеу нөмері
Қошқарбай Айша «Қазақстан ұстаздары»
Қашықтық олимпиада Республикалық қашықтық олимпиада І орын № 22820
21.02.2018ж
Ерболұлы Нұрдәулет Қаз.ұстаздары
Қашықтық олимпиада Республикалық
Қашықтық олимпиада І орын № 22819
21.02.2018ж

Ерболұлы Нұрдәулет Қаз.ұстаздары
Қашықтық олимпиада Республикалық
Қашықтық олимпиада ІІ орын №42588
04.12.2017ж
Қайыпберген Арай Қаз.ұстаздары
Қашықтық олимпиада Республикалық
Қашықтық олимпиада ІІ орын №42595
04.12.2017ж

Аманов Диас
Қаз.ұстаздары
Қашықтық олимпиада Республикалық
Қашықтық олимпиада ІІ орын №42581
04.12.2017ж

Тлеубердиев Ералы Қаз.ұстаздары
Қашықтық олимпиада Республикалық
Қашықтық олимпиада ІІ орын №42580
04.12.2017ж

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

Айтжанова Д.Т. Биология Химия пәні мұғалімі

Автор: admin от 11-06-2019, 23:05, посмотрело: 100

0 2. Диплом ІІ дәрежелі Аудандық олимпиада 9 - сынып оқушысы Қадірбекұлы Думан

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

Омарова М.Н. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Автор: admin от 11-06-2019, 23:00, посмотрело: 88

0 1. Грамота І орын Республикалық қашықтықтан оқыту байқауы 6 "а" сынып оқушысы Үмбеталиева Мерей.
2. Диплом ІІ дәрежелі Аудандық олимпиада 9 - сынып оқушысы Ермекбай Сара.

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

Токтогулова А.С. Математика пәні мұғалімі

Автор: admin от 11-06-2019, 21:43, посмотрело: 91

0 2018-2019 оқу жылы:
Ұлттық BILGEN олимпиадасы.
8а сынып оқушысы Өкен Айбар, сертификат-мектепшілік тұр.
8а сынып оқушысы Багленова Құралай, сертификат-мектепшілік тұр, аудандық тур; І дәрежелі диплом-облыстық тур; мадақтама - Республикалық тур.
6ә сынып оқушысы Қошқарбай Аяжан, Республикалық қашықтық олимпиада- І дәрежелі диплом.

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

2018-2019 оқу жылындағы 4"а" сынып оқушыларының жетістіктері.

Автор: admin от 11-06-2019, 12:42, посмотрело: 114

0 Сынып жетекшісі: Бердишева Лазат Советовна

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

Темирбаева Ританың 2018-2019 оқу жылындағы жетістіктері

Автор: admin от 11-06-2019, 11:17, посмотрело: 85

0 "TIO"онлайн олимпиадасы- 2 сынып оқушысы Өзбекбай Алихан 1 дәрежелі диплом,
3- сынып окушысы Ермекбай Асылым 2-дәрежелі диплом,
1 сынып оқушысы Амангелды Ақбота 3 дәрежелі диплом

"Өнеге" онлайн байқауы - 3 сынып оқушылары Ермекбай Асылым ,
Базарбай Айгерім 1 дәрежелі дипломдары, жетекшіге алғыс хат

"Кенгуру - Лингвист" олимпиадасы 3 сынып оқушысы Ермекбай Асылым 2 орын

"Кенгуру - Лингвист" олимпиадасы 3 сынып оқушысы Дүйсехан Айзере 2 орын дипломымен марапатталды.

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

2018-2019 оқу жылындағы тарих пәнінен жетістіктері

Автор: admin от 11-06-2019, 01:52, посмотрело: 97

0 Тарих пәні мұғалімі Нуралина Э.М.
7 "А" сынып Бақытова Аружан Республикалық интеллектуалдық қахзақстан тарих пән олимпиадасы І- орын
7 "А" сынып Амеркулов Ермахан Республикалық интеллектуалдық қазақстан тарих пән олимпиадасы І- орын
7 "А" сынып Қайролла Динара Республикалық интеллектуалдық қазақстан тарих пән олимпиадасы І- орын
7 "А" сынып Битанова Аяна Республикалық интеллектуалдық қазақстан тарих пән олимпиадасы І- орын
6 "Ә" сынып Қадір Айзада Республикалық интеллектуалдық қазақстан тарих пән олимпиадасы І- орын
6 "Ә" сынып Махсетбаева Жадыра Республикалық интеллектуалдық қазақстан тарих пән олимпиадасы І- орын
6 "Ә" сынып Ендірбай Жансая қазақстан тарих пәнінен қашықтық олимпиадасынан І- дәрежелі диплом

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

2 "ә" сынып

Автор: admin от 11-06-2019, 01:50, посмотрело: 105

0 Бастауыш сынып мұғалімі: Майбасарова Айгуль Жениспаевна
2 "ә" сынып оқушыларының 2018-2019 оқу жылындағы жетістіктері
2018 жылы 2 сынып оқушысы Сейтмұрат Таңшолпан Халықаралық «Пони» (Пифагорда қонақта) күзгі маусым байқауында ІІІ дәрежелі Дипломмен марапатталды.
2018 жылы 2 сынып оқушысы Нұрбай Ардана Халықаралық «Пони» (Пифагорда қонақта) күзгі маусым байқауында ІІІ дәрежелі Дипломмен марапатталды.
2019 жылы 2 сынып оқушысы Нұрбай Ардана Халықаралық «Пони» (Пайымда! Ойла! Нәтижеле! Игер!) қысқы маусым байқауында ІІ дәрежелі Дипломмен марапатталды.
2019 жылы 2 сынып оқушысы Көптілеу Нұртас Халықаралық «Білген Бәйге» пәндік олимпиадасында математика пәнінен қатысып, Республика көлемінде «ІІ дәрежелі дипломмен» марапаталды.
2019 жылы 2 сынып оқушысы Көптілеу Нұртас «Алые паруса» І Халықаралық қашықтық олимпиадасында математика пәнінен І орын алғаны үшін Дипломмен марапаталды.
2019 жылы 2 сынып оқушысы Бижанова Айдана «Қордай ауданы әкімдігінің мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің орталықтандырылған жүйесі» ұйымдастырған «Әлемді кітап арқылы танимын» жобасы аясындағы байқауда 7-10 жас қатысушылар арасында үздік білім мен өнер көрсеткені үшін І дәрежелі Дипломмен марапаталды.
2019 жылы 2 сынып оқушысы Көптілеу Нұртас Халықаралық «Білген Бәйге» пәндік олимпиадасында математика пәнінен облыстық олимпиадаға қатысып, Республикалық олимпиадаға өткендігін растайтын сертификат алды.
2019 жылы 2 сынып оқушысы Көптілеу Нұртас Халықаралық «Білген Бәйге» пәндік олимпиадасында математика пәнінен аудандық олимпиадаға қатысып, облыстық олимпиадаға өткендігін растайтын сертификат алды.

Категория: Оқушылар жетістіктері

 

2018-2019 оқу жылындағы психолог жұмысы

Автор: admin от 11-06-2019, 01:33, посмотрело: 105

0 Жоспары:
1. «Дағдарыс» туралы жалпы түсінік.
2. Жеткіншек кезенінің баланың дамуындағы алатын орны мен маңызы.
3. Жеткіншек жасына өтудің анатомиялық – физиологиялық және психологиялық алғы шарттары.
4. Жеткіншектік шақта өзіндік сананың дамуы.
5. Жеткіншекке дағдарыс жағдайында психологиялық көмек көрсету.
Дағдарыс процесі «кризис» грек тілінен аударғанда «шешім», «бұрылу нүктесі», қиналу, күрделі ауыспалы кезең, жүйеде тепе – теңдік жағдайдың бұзылуы деген мағынаны береді Дағдарыс – эмоционалды және өзі туралы мәнді өзгеріске келуін талап етеді «Дағдарыс» - өмірде кездесетін себепті және шұғыл күрделі жағдайға байланысты жеке адамдағы бедел өзгерісі
Г.Перри тұжырымдамасында «дағдарыс» сөзін төтенше жағдайларда стресс тудыру немесе қажетті уақытта маңызды шешім шығару мезгілі деп анықтайды. Оның пікірінше, дағдарыс құрамына жататындар: қобалжу, бастан кетпейтін ой, қашу, депрессия (кейін кету), ашу, кінә және ұялу. Сондай – ақ, кемсіту, қорлау және жоғалтудың болуы кез келген дағдарыстағы міндетті элемент. Бұл жағдайда ашу – ыша адамның эмоциясына, ал қорқу, ұялу және кінәлау қадір – қасиетіне қысым жасауды ауыстырады. Дағдарыс
А.Мэркердің этиологиялық мультифакторды тұжырымдамасы әсер ету факторын үш топқа бөледі, соққыдан кейінгі стреске оның сәйкестігі болып келеді: Әсер ету факторы соққы жағдайымен байланысты факторы, ауырлығы күтпеген жерден болуы, оны басқара алмауынан туындайды қорғану факторы: болып жатқан оқиғаны ойлай білу қабілеті, әлеуметтік қолдаудың болуы, меңгеру механизмі, сондай – ақ соққы жайында айта алуы, өзін жақсы сезінуі, көмекке аз жүгінуі тәуекел факторы: соққы алу мезгіліндегі жас мөлшері, жағымсыз өткен тәжірибесі, психикалық бұзылуы, төменгі экономикалық деңгейінен тұрады
Дағдарыс Дағдарыс жақсы да, жаман да емес, дағдарыс ол табиғи құбылыс. Егер де адам сол дағдарыс кезеңдерін басынан өткермейтін болса, адам сол кезеңге оралып тұрады.
Ерекше мейірімге бөлеу 0 – 1 жас аралығы Жаңа туған нәрестеге не керек? 1 жас – сәби өміріндегі алғашқы дағдарыс, бірақ бұл дағдарыс сәби өмірінің алғашқы жылындағы дағдарыс мазмұны жағынан өте қарапайым деп саналады.
Қасында болу 1 – 3 жас аралығы Сәби бәрін ұстап қарағысы келеді, қоншалықты ол көп ақпарат алса, соншалықты сәби дамиды. Ойлау және сөйлеу қабілетінің қалыптасуы аяқталады.
Дағдарыс – 3 жас 3 жас аралығы Сәби қырсықтық, бүлік, наразылық, қарсылық білдіру, мойындамау, теріске шығару, қасарысу сияқты түрлі мінездерін көрсетеді. Ол өзінің жеке тұлға екенін дәлелдей бастайды. Яғни «Мен өзім...» деген тұжырымы қалыптасады. бұл жаста сәби ойнауы тиіс, ойын бұл баланың денінің саулығын көрсетеді.
3 жас – дағдарыстың өткір түрі 3 жаста – Идентификация болады. Ұл балалар әкесіне, ал қыз балалар анасына ұқсағысы келеді, бақылайды, еліктейді. Жас сәбиге тәрбиені тұрмыс қалпы арқылы береміз. Айтып түсіндіру арқылы біз тек балаға сондағы 5 % ғана жеткіземіз. Баланы рольдік ойындар арқылы өмірге үйретуіміз қажет.
7 жас дағдарысы Бұл дағдарыс түрі онша өткір емес. Бұл кезде бала мектепке келеді. Фрейд бұл кезеңді «танып білу» кезеңі деп атады.
11жас дағдарысы Бұл жаста бала жеткіншектік кезеңге өтеді. Бойдың ұзаруы, салмақтың артуы, кеуде клеткасы шыңберінің өсуі – жеткіншек шақтағы дене толысуының өзіне тән жағдайлары, бұлар күрт өсу деген ерекше терминмен белгіленеді. 11жас дағдарысы Бұл кезеңде жеткіншектерге өздерінің қатарластарымен араласқан маңызды. Олар қызығушылықтары, кумирлары, бір нәрсеге еліктеу арқылы бір бірін табады. Жеткіншектік кезеңде мектепішілік шаралар өте маңызды«өтпелі», «қиын», «күйзеліс, дағдарыс» кезеңі деп те аталып жүр… 10-11; 14-15 жас
16 жас дағдарысы Бұл кезеңде жеткіншектер белсенділік таныта бастайды. Хат жазу – ми қабықшаларының дамуына ықпалын тигізеді. Жеткіншектің денесінде өзіне ұнайтын және ұнамайтын нәрселер пайда болады. Олар дауыстары қатты әуендерді тыңдағанды ұнатады. Үлкендер артқы планда қалады, олар қатарластарының кеңесін маңыздырақ санайды. Агрессия м17 жас дағдарысы Бұл кезеңде жеткіншектердің өз – өздерін анықтайды. Бұл кезеңде жеткіншек махаббат деген сезімді бастан өткереді. Біз олардың сезімдерін сыйлауымыз керек. Бұл кезеңде жеткіншекке классикалық әдебиеттерді көбірек ұсынған жөн. 17 жаста жеткіншекке философия ғылымының тигізер пайдасы мол.
ен өз – өздерін көрсету оларда жоғары деңгейде болады.
«Отбасы – бұл үлкендердің орын тепкен орны, жастардың ұшып шығатын алаңы, ал әрқайсысының қарым-қатынастағы шамшырағы» Отбасындағы психологиялық оңды ахуал, татулық пен тыныштық, жайдары қабақ, пейіл-береке – оның барлық мүшелерінің ырысы, ойға алған істерінің өрге басып, мақсаттарының жүзеге асуының кепілі.
«ЕСТЕ ҰСТАҢЫЗ!» 1cебеп– өзіне назар аударту үшін күрес Айтқанды тыңдамау- бұл да өзіне назар аударту мүмкіндігі, назарға ие болу-баланың эмоционалдық көңіл-күйі үшін қажет
«ЕСТЕ ҰСТАҢЫЗ!» 2 себеп – өзін көрсету, керек болу, қатарының алды болу үшін күрес Жеткіншек үлкендер тарапынан небір ақыл-кеңестерге,сын-ескертулерге, сенбеушілікке қарсы күрес жариялайды. Ол өз пікіріне, өзінің шешім қабылдауына (кейде қате болса да), өзіндік тәжірибеге ие болуға ұмтылыс жасайды
«ЕСТЕ ҰСТАҢЫЗ!» себеп – кек қайтару Жеткіншек мына жағдайларда кек қайтаруы мүмкін: Өзін өзгелермен төмендетіп (кемсітіп) салыстырғаны үшін; Өзгелердің алдында ұятқа қалдырғаны үшін; Әділетсіздікке жауап ретінде Берген уәдеге тұрмағандығы үшін;
«ЕСТЕ ҰСТАҢЫЗ!» 4 себеп– оқу проблемаларымен байланысты, сыныптастарымен, мұғалімдермен қарым-қатынастың нашар болуы, төмен бағалануы себепті өз жетістігіне сенбеу, қарсылық көрсету.
«ЕСТЕ ҰСТАҢЫЗ!» Жеткіншектік дағдарыс – балалық шақтан ересектік өмірге өту шегі. Дағдарыстың қанағаттандырылуы - күрделі жаңа қажеттіліктердің туындауымен сипатталады. Сырт көзге қатаңдық, қырсықтық, тұйықтық т.б. көрініс береді. Дағдарыс себептері: Сыртқы факторлар: ересектердің үздіксіз бақылауы (опека), қамқорлығы, ал жасөспірім мәселелерін өзбетті шешуге ұмтылады. Ішкі факторлар: ойлағанына қол жеткізуде кедергі жасайтын әдеттер мен мінез сапалары (тыйымдар, әдеттер, ересектерге бағыну әдеті)
Дағдарыстың физиологиялық негіздері Бойы мен салмағының күрт өсуі; Жыныстық пісудің бастапқы кезі; Физиологиялық өзгеру Бойы Салмағы Дене пропорциясы Пісіп-жетілу (жыныстық)
Жеткіншектердің физиологиялық өзгерістері Анатомо-фихиологиялық жетілу психологиялық дағдарыс фоны. Гармондардың күрделі әрекеттесуі мен жыныстық гармондардың белсенділігі интенсивті физикалық және физиологиялық дамуға әкеледі. Бойы мен дене салмағының күрт өсуі байқалады. Басы, қол-аяғы ересектер көлеміне жетеді, сүйек қаңқасы жылына 4-7 см. өседі. Жасөспірім өзін икемсіз, ыңғайсыз сезінеді. Қарқынды даму нәтижесінде жүрек, өкпе, қан айналым қызметтері өзгереді→қан қысымы (АД)→шаршау→көңіл-күйінің өзгермелілігі→гармональды тасу→ұстамсыздық.
Дағдарыстың психологиялық негіздері Өзінің ішкі әлеміне үңілу, қызығушылық Мінез-құлықтың өзгеруі

Өзінің сыртқы түріне аса көңіл бөлу Өзге жыныс өкіліне қызығушылықтың артуы
Үлкен болып есептелуге тырысу. Сенімдерінің қалыптасуы. Екіұшты құндылықтарының болуы. Өзін өзі тану, өзіндік сана, өзін өзі бағалау және өзін тәрбиелеуді қажетсінуінің қалыптасуы Дүниетанымдық өзгерістер.
Көңіл-күйдің жиі ауыспалылығы
Жеткіншектің тұлғалық ерекшеліктері Тұлға бағыттылықтарының түрлері: Гуманистік бағыт Эгоистік бағыт Суицидалды бағыт Өзін-өзі анықтау. Өз болашағын болжау кезінде, мектеп бітірген шақта көрінеді
Тәртібіндегі, мінезіндегі өзгерістер Тәуелсіз болу кризисі қасарыспалық, қыңырлық, негативизм, Өзім білем деу, Үлкендерді құрметтемеу, бұрын орындап жүрген талаптарына қарсылық, Қарсылық, дөң-айбат Өз дүниесін қорғаштауКейбір балалық мінез енді мүмкін емес.Алайда кейбір үлкендерге тән мінез-құлықтар формасы оған әлі таныс емес.Ол тезірек үлкен адам болғысы келеді, алайда кей қиын да жауапты мәселелерді шешуге оның күші жетер емес, қолынан келмейді. . Мінез-құлқының тұрақсыздығы, екіұштылығы.Әлеуметтік өзгерістер: негізгі іс-әрекеттің өзгеруі.Қоршаған ортамен, құрбыларымен тығыз қарым-қатынасты, өзіне деген назардың болуын қажетсіну.Отбасы өмірінде кездесетін дағдарыстардың әсерінен көп жағдайда көптеген келеңсіздіктер, соның ішінде баланың “қиын болу” себебі дәл осы кезде пайда болады, өйткені, осы кезде баланың жас, жеке ерекшеліктерін ата – ана әр түрлі ескереді немесе мүлдем баламен істері болмайды... Қарым – қатынастағы дағдарыстардың қатар келуі: жеткіншек жас дағдарысы және ата – ананың 40 жастық дағдарысы болып табылады. Бұл кезеңде ата – аналар өз құндылықтарын қайта қарайды, ал балалар билікке ұмтылып шу шығарады. Отбасының баламен қарым-қатынасындағы олқылықтар.Мұғалімнің оқушымен қарым-қатынасындағы жіберілетін қателіктер Есімін есте сақтамай, тегі арқылы атау Әңгіменің төмендету (мұқату) түрінде болуы Жасөспірімнің толық тұлғалық бағасынан бұрын үлгерім бағасына көңіл аудару Бір оқушының жетістігімен басқа оқушының кемшілігін қарсы қою.
Жеткіншектермен қалай қарым –қатынас жасау қажет? Түсіну Қабылдау Достық көмек Менің балам (оқушым)-”қиын”. НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?
ЖЕТКІНШЕК– ҚИЫН БАЛА Қиындықтарды оңтайлы шешу жолындағы «ЗАҢДАР МЕН ЕРЕЖЕЛЕР»
ЖЕТКІНШЕК– ҚИЫН БАЛА 1 заң – Жеткіншекті белгілі бір талаптар мен тәртіптерді ұстануға төзімділікпен бірте-бірте үйрету керек. 2 заң – Тиымдар мен талаптар көп және қатаң болмауы тиіс
3 заң – Тиымдар мен талаптар жеткіншектің маңызды құндылықтарына қарама-қайшы болмауы тиіс 4 заң – Педагогтар мен ата-ананың (үлкендердің) қоятын тиымдары мен талаптары бірдей, бірыңғай болуы тиіс.
Психологтан жеткіншектерге жадынама Егер де сен қандай да бір қиын жағдайға душар болсаң, есіңде болсын- шешілмейтін жағдайлар болмайды. Шешілетін жолдар әрқашанда бар, тек қана соны таба білу керек. Егер біздің ұсынып отырған кеңестерімізді пайдалансаң, сен сол қиын жағдайдан, өзің қиналмай шығасың. 1 кеңес. Қиын жағдайға түсіп қалсаң үрейге немесе күйзеліске түспе. Жағдайыңа өзің анық талдау жасауға тырыс. 2 кеңес. Осы қалыптасқан жағдайды кім жасады соны анықта. Егер өзің болсаң, барлық жауапкершілікті өзіңе ал. Жақсылап ойлан, тағы да қай жерден, қандай қауіп болуы мүмкін. 3 кеңес. Осы қалыптасқан жағдай туралы кімге ашық айта аласың, соны ойла.
4 кеңес. Өзіңнің қиын жағдайыңмен жалғыз қалмауға тырыс. Өйткені айналаңа өтірік айтуға мәжбүр боласың. Өтірік – бұл сен үшін тағы да қиын жағдай. 5 кеңес. Өзіңнің құпияңа сақ бол. Нақты көмек бере алмайтын, бірақ саған жаны ашитын жолдасыңа өзіңнің жағдайыңның шешуін жүктеме. Саған одан жеңілдік болмайды. . 6 кеңес. Саған нақты көмек көрсете алатын, өмірлік тәжірибесі мол жасы үлкен адамнан көмек сұра. Егер ол сенің ата-анаң немесе туысқаның болса тіпті жақсы. 7 кеңес. Ата-ана алдындағы үрейіңді бас. Өз қолыңмен жасағаныңды мойныңмен көтере білу керек. Есіңде болсын- бұлттан кейін, күн жарқырап шығады. 8 кеңес. Жағдайыңды өзің ғана түзейсің, оған сену керек, ешқашан қорықпа. Қорқыныш – сенің көмекшің және досың емес. Қорқыныш – жалғыз адамдардың жолдасы. Ал сен жалғыз емессің! Егер сен көмек сұрасаң, саған әрқашан көмек көрсетіледі.
Ата-аналарға кеңес 1. Балаға дұрыс тәрбие беру – ата-ананың моральдық қана емес, заң жүзіндегі міндеті. 2. Бала тәрбиесі мәселесінде ата-ана арасында толық келісім болуға тиіс. 3. Баланың бойындағы ізгілік, жақсылық атаулының бәрін, оның үлгілі болуға тырысқан талабын көтермелеп отыру керек. 4. Баланың адал да ізгі адам болып өсуі үшін оған ата-анасы үлгі болуға тиіс. 5. Баланы еңбекке құрметтеу мен сүю рухында жас кезінен тәрбиелеп, оның бойына адамгершілік жєне рухани мєдениеттің негізін, қоғамдағы мінез-құлық дағдыларын дамыту керек. 6. Ересектер балаларды күн сайын сыпайылыққа, сергектікке, үлкендерді құрметтеуге, әділдікке өз үлгісімен тәрбиелеп отыруға тиіс. 7. Үйдегі жайлылық пен салауаттылықтың алғы шарттары – тазалық пен тәртіп, сондай-ақ отбасы мүшелерінің тату-тәтті тұруға ұмтылуы. 8. Үй ішіндегі татулық еріне де, әйелге де байланысты. Оның бірінші шарты - өзара сенім, құрмет, өзара түсіністік және, әрине сыпайы, әдепті мінез-құлық. 9. Сыпайылық және әдептіліктің ережелерін сақтау табиғи, емін-еркін болып, ешбір жағдайда екіжүзділікке, өтірік ұялшақтыққа негізделмеуге тиіс. 10. Тату-тәтті тұру үшін ұстамды болып, өзін-өзі бил«Менің пікірім » техникасы Күрделі жағдаятты шешу нұсқасы: Өз сезіміміз туралы айтамыз + әрекеттерді атаймыз = Үлгі: «Мен сенің сабаққа кешікпей келгеніңе қуанар едім… ей білу керек.
СҮЙІСПЕНШІЛІК, ЖЕКЕ ТҰЛҒА ДЕП ҚАРАУ ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ, ТІЛЕКТЕСТІК, ЖАН ЖЫЛУЛЫҒЫ БАЛА ПРОБЛЕМАСЫН КӨРЕ ЖӘНЕ ЕСТИ АЛУ ШЫДАМДЫЛЫҚ ПЕН ТӨЗІМ,КЕШІРЕ БІЛУ ҚАДІР-ҚАСИЕТІНЕ КҮМӘН КЕЛТІРМЕУ, СЕНІМ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫНА, МАҚСАТ-МҮДДЕСІНЕ , ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТЕТІНІНЕ СЕНІММЕН ҚАРАУ, ҚОЛДАУ «МАҒАН ҚАЖЕТ» ,«ІСТЕГІМ КЕЛЕДІ, ІСТЕГІМ КЕЛМЕЙДІ» ДЕУГЕ ҚҰҚЫҒЫ ӨЗІНДІК ТАЛДАУ, ӨЗІН-ӨЗІ БАҚЫЛАУ,ТЕКСЕРУ, ӨЗ КӨЗҚАРАСЫН, ӨЗ БАҒАСЫН ӨЗГЕРТЕ АЛУ ҚАБІЛЕТІ ТҮСІНУ ҚАБЫЛДАУ КӨМЕК ТЕСУ
Назарларыңызға рахмет!








Жамбыл облысы
Қордай ауданы
№ 6 негізгі мектеп






Баяндама.


Дағдарыс жағдайлардағы оқушыларды паихотерпия әдістерімен шығару жолдары








Педагог-психолог: Бакбергенова ГульмираСатыбалдиевна







2018-2019 оқу жылы

Категория: Мектеп ұжымы, Оқушылар жетістіктері

 

№6 негізгі мектебінің спорттық жетістіктері

Автор: admin от 11-06-2019, 01:17, посмотрело: 101

0 Жалпы командалық есеп

2018-2019 жылы оқу жылында өткізілген кіші футболдан
7-8 жасөспірім қыздар арасындағы «Мектеп лигасы» аудандық турнирінде
II- орын.
2018 -2019 оқу жылында мектеп оқушылары арасындағы аудандық спартакиада да тоғызқұмалақтан жалпы командалық есепте I-орын.

2019 жылы 22-наурыз – Ұлыстың ұлы күні мерекесіне арналған асық атудан аудандық турнирінде I – орын.

2018-2019 оқу жылында өткізілген үлкен футболдан 7-8 жасөспірім қыздар арасындағы «Мектеп лигасы» аудандық турнирінде I - орын.








Категория: Оқушылар жетістіктері

 
Назад Вперед