Мектепішілік бақылау » Средняя школа №6
Жамбылская область әкімдігінің білім басқармасы
Қордай ауданының білім бөлімінің
"Шерхан Мұртаза атындағы орта мектеп"
отдела образования Кордайского района
Приемная
+7(72636) 2-46-74
Бухгалтерия
+7(72636) 2-45-79
Версия для
слабовидящих
» » » Мектепішілік бақылау
28
август
2023

Мектепішілік бақылау

«Бекітемін»
Шерхан Мұртаза атындағы 
негізгі  мектебінің 
   директоры 
А.А.Керимбаев 
_______________
«___»_________2023 жыл
№1 педагогикалық кеңес хаттамасы
Мектепішілік   бақылаудың
2023-2024 оқу жылына арналған жоспары
Мектепішілік бақылаудың 2023-2024 оқу жылына арналған жоспары
ТҮСІНІК  ХАТ
            Педагогикалық үдерістегі мектепішілік бақылау бұл педагогикалық жүйенің барысы мен нәтижесі туралы ақпаратты алу, өңдеу және соның негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдау үрдісі ретінде есептеледі. Мектепішілік бақылауды мектеп директоры не оның тапсыруымен оқу-тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасарлары немесе осы мақсатта құрылған арнайы комиссия жүзеге асырады. Мектеп директоры бақылау мерзімі мен мақсаты туралы бұйрық шығарады, нақты тексеру сұрақтары мен бақылау нәтижесінде салыстырмалы анықтама жазуды қамтамасыз ететіндей ақпараттар беретін қорытынды материалдарды тапсыру мен тапсырма жоспарының мерзімін белгілейді. Тексеру нәтижелері талдау сипатындағы анықтама түрінде тіркеледі.
Мектепішілік бақылау мына төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жасалған:
1. ҚР Конституциясы 2-бөлім 30-бап;
2. «Білім туралы» Заң 2007 жыл 27 шілде; 
3. Балалардың құқығын қорғау конвенциясы;
4. Қазақстан Республикасының «Еңбек туралы» заңы;
5.«100 нақты қадам: баршаға арналған қазіргі заманғы мемлекет» Ұлт жоспары;
     6.«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық патриоттық идеясы мен Патриоттық Актісін жүзеге асыру;
     7.Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты еңбегін басшылыққа алу;
8. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» заңы;
9. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
10. Қазақстан Республикасының Президенті Қ.К.Тоқаевтың 2019 жылғы «Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі» атты  халыққа жолдауы;
11. 1-4-сыныптарда білім беру процесі: 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру деңгейінің стандарты, 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары; 
ü    «ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы;
ü    Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2018 жылығы № 595 30 қазандағы ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрығы; 
ü    «Арнайы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы. 
 12.   5-11-сыныптарда білім беру процесі келесі құжаттар негізінде жүзеге асырылады: 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 бұйрықпен «Зайырлылық және дінтану негіздері» пәні бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндері бойынша негізгі орта білім берудің үлгілік оқу бағдарламалары (2020 жылғы 21 сәуірдегі №154 «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәні бойынша енгізілген өзгерістермен»); 
ü    «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштегілерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары; 
ü    «ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары (2015 жылғы 18 маусымдағы № 393 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» МОН РК 2018 жылғы 30 қазандағы бекіткен №595 бұйрығы; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Арнаулы білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы 
ü    ҚР Білім және ғылым министрінің 27 қарашадағы Қазақстан Республикасының 2017 жылғы №596 мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жан басына нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы (соңғы өзгертулер және толықтырулармен 21.09.2018 жылғы № 477 бұйрығы); 
ü    «Білім беру ұйымдары білім беру қызметінде пайдаланатын қатаң есептіліктегі құжаттардың нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2007 жылғы 23 қазандағы № 502 бұйрығы (2019 жылғы 16 мамырдағы № 208 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); «Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығы (2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 662 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау ӛткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы (2018 жылғы 25 қыркүйектегі № 494 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 
ü    «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім мен ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы; 
ü    «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 бұйрығы; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің жүргізуі үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» № 130 бұйрығы; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 тамыздағы «Орта білім беру ұйымдарында 2020 - 2021 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» № 340 бұйрығы; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы «Короновирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде білім беру ұйымдарында оқу процесін іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» № 345 бұйрығы; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» № 372 бұйрығы; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» № 373 бұйрығы; 
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы «Қашықтықтан білім беру технологиялар бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» № 374 бұйрығы.
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 18 қыркүйекте № 24429 болып тіркелді
ü    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 6 сәуірде № 20317 болып тіркелді.
Мектепішілік басқару жүйесі
Мектепішілік бақылау мақсаты:
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған  мемлекеттік бағдарламасының мақсатына сай мектептің оқу-тәрбие  үрдісін  қалыптастыру және дамыту жолдарын табу, мектептің әрі қарай дамуына  шешімдер шығарып,  ұсыныстар  жасауға мүмкіндік  туғызатын   байланыстарға шығу.
Мектепішілік бақылаудың міндеттері:
  • Қазіргі кезде қойылатын талаптарды ескере отырып, алынған ақпараттарды талдаудың негізінде  мектептегі оқу үдерісінің жағдайына баға беру;
  • Оқушылардың мемлекеттік білім стандарттарын меңгеру нәтижелілігін   бағалау;
  • Мектептің  оқу-тәрбие үдерісінде орын алған кемшіліктердің себептерін анықтау және оларды шешу жолдарын қарастыру;
  • Ұжымның іс-әрекет нәтижесінің тиімділігін жоғарылату;
  • Преподавателиге әдістемелік және практикалық көмек көрсету;
  • Білім беру үдерісін дамыту бойынша мектеп үшін ең маңызды бағыттарды талдау, диагностика жасау және болжау;
  • Мектептің  бұйрығы мен шешімдерін басқа да актілердің жүзеге асырылуын талдау, оларды сақтау мен жетілдіру бойынша іс-шаралар қабылдау;
Бақылау мен басқарудың принциптері:
- ғылымилық;
- мақсаттылық;
- демократиялық;
- жүйелілік;
- жеке жауапкершілік;
Бақылаудың негізгі түрлері:
-өзін-өзі бақылау;
- тақырыптық бақылау;
- бастапқы бақылау;
- ағымдық бақылау;
- аралық  бақылау;
- қорытынды бақылау.
Бақылаудың әдістері:
- тест алу;
- сауалнама жүргізу;
- ауызша, жазбаша;
- әңгіме жүргізу;
- сараптау, талдау жұмысы;
- қорытынды жасау;
Бақылаудың субьектілері:
- әкімшілік бақылау
-ұжымдық бақылау
-өзара бақылау
-қоғамдық бақылау
-өзін-өзі бақылау
Бақылаудың формалары:
-арнайы дербес
-сыныптық жинақтау
-пәндік жинақтау
-тақырыптық жинақтау
-шолулық
-кешенді жинақтау
Негізгі бағыттар:
    I. Нормативные документыдың орындалуын және талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау    
ІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау
    IІІ. Оқушылардың білімдегі олқылықтарының орнын толтыру бойынша және үлгерімі төмен оқушылармен  жұмысты бақылау
  ІV. Оқу-зерттеу қызметі
  V. Мұғалімнің шеберлік деңгейі мен әдістемелік дайындығының жай-күйін бақылау
  VI. Тәрбие процесінің сапасын, іс –шараларды өткізуді бақылау
Нәтижесінде:
Мектептің құрылымындағы:
ІІ  сатысында (5 – 9- сыныптар)
Оқушылар білім мазмұнының базистік негізін игереді, өзін - өзі танып білуге, адамдар мен халықтар арасындағы мәдени қарым – қатыныстарды меңгеруін қалыптастыруға басты көңіл бөлінеді. 7- сыныптан бастап базалық пәндер бойынша (математика, жаратылыстану, гуманитарлық, қоғамдық пәндер) енгізіліп, оқушылар ғылыми – зерттеу әдістерін меңгереді. Мамандыққа бейімделу қамтамасыз етіледі.
Негізгі мектепті бітірген оқушы:
  • Салауатты өмір салтын сақтай білетін; 
  • Құрдастарымен қарым – қатынас жасау мәдениетін білетін;
  • Жаңа әлеуметтік рөлді меңгерген ой-өрісі биік;
  • Әлемдік проблемаларға мән беріп, қызығушылық білдіре алатын;
  • Адамгершілік, азаматтық – патриоттық сезімдері қалыптасқан;
  • Өзін және өзге адамдарды тұлға ретінде қарау түсінігі дамыған;
  • Ұлттық, әлемдік мәдениет құндылықтарын білуге ниеті бар;
  • Денсаулықты құндылық ретінде түсінетін  жеке тұлға  қалыптасады.
ІІІ  саты (10-11-сыныптар)
Оқушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру және оқушыларды қабілеттік ерекшеліктер  бойынша мамандық таңдауға даярлау жұмыстары жүргізіледі.
  • Сана-сезім, ой-өрісі биік оқу мен мектеп өмірі болашақ еңбек жолының даярлығы екенін түсінетін;
  • Қазақтар мен Қазақстан Республикасында тұратын халықтардың құндылықтары туралы түсінігі бар;
  • Полимәдениетті тұлға қасиеттерін меңгерген, өзін әлем азаматы ретінде сезінетін;
  • Қоршаған ортаны қорғау жұмыстарына қатысатын, қоғамдық – саяси   сипаттағы қозғалыстарға қатысатын; 
  • Болашақ отбасылық өмірдің беделді өкілі болатынын түсінетін;
  • Әр түрлі жастағы ортада қарым – қатынас жасай алатын  тұлға қалыптасады.

ПК – педагогикалық кеңес,
ДЖК – директор жанындағы кеңес,
ӘК – әдістемелік кеңес,
ШО – штаб отырысы,
ӘО – әкімшілік отырыс,
АКО – аттестаттау комиссиясының отырысы,
ӨЖ – өндірістік жиналыс. 
І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
Бақылау тақырыбыБақылау мақсатыБақылау объектісіБақылау түріБақылау әдістеріОрындау мерзімдеріЖауаптыларҚарау орныБасқарушы
лық шешім
Екінші бақылау 
1Календарьлік-тақырыптық жоспар мазмұнының үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігі.КТЖ да үлгілік оқу бағдарламасы талаптарының сақталуын қамтамсыз ету (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығы)КТЖ және Үлгілік оқу бағдарламасыФронталдыКешенді-жалпылаушы бақылау / 
Құжаттар
мен танысу 
 Тамыз ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
Педагогикалық кеңес №1Ауызша, жазбашаПК шешіміне сәйкес
2Оқу жұмыс жоспарының Үлгілік оқу жоспарына сәйкестігіОқу жұмыс жоспарының  үлгілік оқу жоспарына сәйкестігін анықтау(МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы)Оқу жұмыс жоспарыФронталды Кешенді-жалпылаушы бақылау /
Құжаттар
мен танысу 
Тамыз ДОІЖО 
Байбекова М.О
Педагогикалық кеңес №1Ауызша, жазбашаПК шешіміне сәйкес
3Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар мен үйден оқыту бойынша жұмысты ұйымдастыру, тізімін бекіту 1. КТЖ ның оқу пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларына,жеке оқу бағдарламаларына  сәйкестігін анықтау. 
2. КТЖ ны әзірлеудің дұрыстығын анықтау 
Оқу жұмыс жоспары, дәрігер құжаттамаларыТақыр-тықПерсоналды бақылау / 
Құжаттар
мен танысу 
ТамызДОІЖО 
Байбекова М.О
Педагогикалық кеңес №1Ауызша, жазбашаПК шешіміне сәйкес
4Преподавателидің жүктемесін, сынып жетекшілерді, бірлестік жетекшілерін, кабинет меңгерушілерін, тәлімгерлерді, аттестаттау комиссиясының құрамын сайлап, мектепішілік үйірме кестесін бекіту. Жетекшілерді бекіту, жүктемені бекітуПреподавателидің жүктемесітақырыптықбақылау, талдау тамызМектеп әкімшілігі ПК №1ауызша, жазбашаПК шешіміне сәйкес
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
5Жылдық сараптама 2022-2023 оқу жылындағы міндеттерінің орындалуы Жылдық сараптама 2022-2023 оқу жылындағы міндеттерінің орындау мен талаптардың ұйымдастыру Білім сапасы Фронталды Талдау Тамыз ДОІЖОДОЖО Жазбаша Мамыр 
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
6Өткен жыл білім сапасына оқушылардың білім жетістігін талдауБілім сапасының мониторингі, аудан, облыстық, республикалық олимпиада жетістіктеріТалдау бойынша көрсеткіштеріТақырыптық Пән мұғалімдері, сынып жетекшілердің жоспарларыТамызДОІЖО
Байбекова М.О.
ДОЖО ДОІЖО
есебі

7Оқушылардың білімде кеткен олқылықтармен жұмыс Оқушылардың  білім сапасын анықтау мақсатында сынама жұмыс жоспарлау Зерттеу жұмыстарын іске асыру Тақырыптық Пән мұғалімдер 
жоспарлары 
Тамыз ДОІЖО
Байбекова М.О.
ӘБ отырысы Есеп 
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
8Зерттеуді жүргізу жоспарын іске асыру Зерттеу бойынша жоспардың сапалы және уақытында орындалуын анықтау Зерттеу жүргізу бойынша жоспарды іске асыру ТақырыптықҒылыми жетекшінің рефлексивті талдауы, ғылыми жобаға қатысушылар мен оқушылар арасындағы сауалнама Тамыз ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
ӘК отырысы Ғылыми жетекшінің рефлексивті есебіНаурыз  
9Ғылыми жұмыстың, жобаның сапасы мен бәсекеге қабілеттілігі Жақсарту мақсатында жобаларға және зерттеу жұмыстарына қойылатын талаптардың сақталуын қамтамасыз етуЖоба мазмұны ТақырыптықSWOT-талдау, туындайтын қауіптерТамыз ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
Алдын-ала қорғау бойынша комиссия отырысы SWOT талдау 
10Зерттеу өнімінің сапасы Өнім құндылығы анықтау бойынша жұмыстың талдауы Зерттеу өнімі (буклет , жадынама , ұсынымдар  , шығармашылық жұмыстардың жинақтары құралдары сайттары, іс -шараларды әзірлеу , мобильдік қосымшалар карталар және т.б) Тақырыптық Жетекшілермен және қатысушылармен коучинг Тамыз ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
Алдын ала қорғау бойынша комиссия отырысы Мониторинг 
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
11Жаңадан келген мұғалімдердің, жас мамандардың кәсіби біліктілігін анықтауМұғалімнің жұмыс істеу әдісімен танысу, 
оқу материалын игеру
Жаңадан келген мұғалімдер мен жас мамандарТақырыптық Зерттеу Сабаққа қатысу, әңгімелесу, құжаттарын зерделеу ТамызДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
ДОЖО Анықтама Қаңтар 
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
12Тәрбие жұмысында  нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуыҚұжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау.Тәрбие жұмысының жоспарыФронталдыҚұжаттамаларды зерделеуТамызДиректорПК Хаттама Қаңтар 
13Тәрбие  жұмысын ұйымдастыруТәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау.Сынып жетекшілерінің жұмысыФронталдыЖоспардың орындалуын бақылау, талдауТамызДТІЖОСЖОАнықтама Қаңтар 
14Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеруҚұжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстауСынып жетекшісінің жұмыс жоспарыТақырыптыққұжаттамаларды зерделеуТамызДТІЖОСЖОАнықтамаҚаңтар 
15Тәрбие  жұмысын ұйымдастыруТәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау.Сынып жетекшілерінің жұмысыФронталдыЖоспардың орындалуын бақылау, талдауТамызДТІЖОСЖОАнықтама 
16Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйіҚалалық, аудандық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылауБірлескен жұмыс жоспарыФронталдыЖоспарларды талдауТамыз ДТІЖОШтаб отырысыХаттамаЖелтоқ-н
17Сынып жетекшілерді тағайындау, оқу кабинеттерін бекітуЖоспарды дайындау және бекіту1-9 сыныптарФронтальды Тексеру Тамыз  ДТЖОПК Анықтама 
18Оқу кабинеттерінің безендірілуі , жабдықталуы , әдістемелік қоры талапқа сай болуын бақылау Сынып кабинеттерін зерделеу , тазалық сақтау Оқу кабинеттері Фронтальді Тексеру Тамыз ДТІЖО
ДШІЖО
СЖОАнықтама Қаңтар 
19«Мектепке жол» қайырымдылық акциясыӘлеуметтік қорғаусыз қалған отбасы балаларына материалдық көмек көрсетудің сапасын анықтауӘлеуметтік педагог Тақырып
тық
Құжаттарды зерделеу, сауалнамаҚазан  Әлеуметтік педагогПКХаттамаЖел-сан 
І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
Бақылау тақырыбыБақылау мақсатыБақылау объектісіБақылау түріБақылау әдістеріОрындау мерзімдеріЖауаптыларҚарау орныБасқарушылық шешімЕкінші бақылау 
1Жаппай оқумен қамтылу жағдайыҰБДҚ-на оқушылардың тіркелуін бақылауҰБДҚ қорыФронталдыКешенді-жалпылау/ бақылау / 
Құжаттар
мен танысу 
Қыркүйек ДАІЖО Даурембаева А.ЕДЖК Ауызша, жазбашаДЖК шешіміне сәйкес
2Электронды журналдың толтырылу жағдайы Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.Электр-ды журнал ФронталдыПерсоналды бақылау / 
Құжаттар
мен танысу 
Қыркүйек ДАІЖО Даурембаева А.ЕДЖКАуызша, жазбашаДЖК шешіміне сәйкес
3Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайыҚұжаттардың талапқа сай толтырылуын қамтамсыз ету.ҚұжаттамаФронталды Персоналды бақылау /
Құжаттар
мен танысу 
Қыркүйек  ДОІЖО 
Байбекова М.О
ДЖК Ауызша, жазбашаСәуір 
4Аттестаттау комиссиясының жұмыс жоспарын талқылау, бекіту.Педагогтарды аттестаттауды уақтылы және нәтижелі болу үшін құжаттарының дайындық деңгейін анықтау. Педагог
тар құжаттамасы  (білім сапасы)
Тақыр-тық Персоналды бақылау /  
Құжаттар
мен танысу 
ҚыркүйекДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
ӘК
отырысы
Ауызша, жазбашаДЖК шешіміне сәйкес
5Тәлімгерлік жүйесі қызметінің тиімділігіТәлімгерлік жоспарының қойылған мақсатқа сәйкестігі   мен мерзімінде жүзеге асырылуын анықтау.Тәлімгер
лік жоспар
Тақыр-тықКешенді-жалпылау
шы бақылау / Құжаттар
мен танысу 
ҚыркүйекДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
Жас маман жетекшісі
Әдістемелік кеңес Ауызша, жазбашаӘК шешіміне сәйкес
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
6«О» білім кесіндісін жүргізуКаникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау 2-9 с. Негізгі пәндер фронтальдыКешендік-жалпылама бақылауҚыркүйек ДОІЖО 
ӘБ жетекшілері 
ДЖК Талдау 
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
7Білімдегі олқылықтардың  орнын толтыру мен үлгерімі нашар оқушылармен  жұмыс жоспарының жүзеге асырылуыОқушының білім сапасына әсер ететін  жеке  басының ерекшеліктеріне ескере отырып, білімдегі олқылықтарды толтыруды қамтамасыз етуҮлгерімі төмен оқушылардың оқу жетістіктеріФронтальдыбақылау, талдауқыркүйекДОІЖОДЖКАнықтама
8Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыруОлқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету.Үлгерімі нашар оқушылардың оқу әрекеттеріФронтальдыБақылау, талдауқыркүйекДОІЖО 
ӘБ жетекшілері
ДЖКАнықтама
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
9Ғылыми жобаларға түсіндірген жұмыстарҒылыми жобаларды ұйымдастыру, түсіндіруЖоба мазмұныТақырыптықЖинақтауҚыркүйекДӘІЖО
ОҒҚ жетекшісі
ДОЖОАнықтама
10Жүргізу ғылыми жоба тізіміҒылыми жоба тізімін жинақтауЖоба тізіміфронтальдыЖинақтауҚыркүйекДҒӘІЖО
Сейтжанова Г.Ж

Тізім
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
11Әдістемелік күн.
(ашық сабақтар) 
«Сабақта оқушылардың  оқу жетістіктерінің деңгейіне сәйкес саралап оқытудың әдістерін қолдану»
Оқушылардың сараланған тапсырмаларды пайдалану тиімділігін бағалау 
Педагогтардың тәжірибесін жақсарту мақсатында Lesson study ұйымдастыру және өткізу тиімділігін анықтау.
Мұғалімнің іс - әрекеттегі тәжірибесін зерттеу ТақырыптықБақылау: сабаққа қатысу Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖАйлықтарға қарай кесте бойынша ДҒӘІЖО
Сейтжанова Г.Ж
ӘК отырысы Анықтама Жыл бойы
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
12Білім күні ашық сынып сағаттарын бақылау Ашық сынып сағаттардың жүргізілуін бақылау Сабақ барысы Фронталды Сабақ өтілуін тексеру Қыркүйек ДТІЖО ДЖК Хаттама 
13Тіл апталығының қорытындысыҚазақстан халықының тілдеркүнніне орай қазақ тілінің қолдану аясын кеңейтуЖоспарлар 
Мероприятие
Анықтамалар 
ТақырыптықЖоспардың,іс-шаралардың  орындалуын тексеруҚыркүйек ДТІЖОДЖКХаттама Ақпан 
14Тәрбие  сағаттарының  тиімділігіСынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету1-2-сыныптар
3-4-сыныптар
5-7-сыныптар
8-9-сыныптар
ФронталдыСынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасуҚыркүйекДТІЖОСЖОХаттамаҚараша
151 сынып оқушыларына психологиялық қолдау көрсетуОқушылардың ортаға бейімделуін бақылау1 сыныптарТақырыптық Жоспардың орындалуын бақылауҚыркүйек Психолог ДЖКАнықтама Сәуір 
І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
Бақылау тақырыбыБақылау мақсатыБақылау объектісіБақылау түріБақылау әдістеріОрындау мерзімдеріЖауаптыларҚарау орныБасқарушылық шешімЕкінші бақылау 
1Электронды журналдың толтырылу жағдайы Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.Электр-ды журнал ФронталдыПерсоналды бақылау / 
Құжаттар
мен танысу 
Қазан  ДАІЖО Даурембаева А.ЕДЖКАуызша, жазбашаДЖК шешіміне сәйкес
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
2Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау Қалыптастырушы және жиынтық бағалаулардың жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау. Электронды журнал, БЖБ және ТЖБ кестесі , білім сапасы ФронталдыСыныптық-жалпылаушы бақылау / Қазан ДҒӘІЖО 
ДОІЖО
ПК Хаттама
3Факультатив сабақтарының  жүргізілу сапасыЖоспарға сәйкестігін және  теория мен тәжірибенің сапасын анықтау 5-9 сыныптардағы фаукультатив сабақтары ФронталдыСабақтарға қатысу Қазан ДОІЖО Байбекова М.ОПК Хаттама
41 ,5 сыныптардың бейімделу қиындықтарын анықтау.Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу.1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттеріТақырыптықСыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылауҚазан Мектеп психологі ДЖК Хаттама
5Тоқсан бойынша жазбаша жиынтық бағалауы бар пәндер бойынша модерация жүргізуді бақылауБілім беру       сапасын      арттырудың  нәтижесі ретінде,баға шығаруға тұжырымдалған критерийлер негізінде бірыңғай талаптардың қойылуыПараллель бойынша оқушылардың пәндерден жиынтық бағалауы  ТақырыптықЖан-жақтыҚазан   ӘБ жетекшілеріӘдістемелік кеңес, ӘБ жетекшілеріХаттама
6Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығыХалықаралық зерттеулерге қатысу дайындығының диагностикасыХалықаралық зерттеулерге қатысатын оқушылардан     байқау тест қорытындысытақырыптықСыныптық-жалпылама бақылауҚазан ДОІЖО
Кәсіптік бағдар маманы
ӘК отырысы Хаттама
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
7Үлгерімі нашар оқушылардың оқу нәтижелерінің деңгейлеріӘртүрлі пәндерден оқу нәтижелерінің диагностикасыҮлгерімі нашар оқушылардың білім деңгейіФронталдыБайқау, талдауҚазан ДОІЖО
ӘБ жетекшілері
ӘБ отырысыАнық
тама

8Өткізілген БЖБ,ТЖБ қорытындылары бойынша талдау жұмыстарыБЖБ,ТЖБ қорытындыларының сапалы талдауын білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын жақсартуға қолдануПән мұғалімдерінің талдауларыТақырыптықЭлектронды журнал, талдауқазанДОІЖО 
пән мұғалімдері
Кестеге сайАнық
тама

9Әр оқу тоқсан/жыл қорытындысы бойынша білім сапасына талдауПән мұғалімдерінің резервтегі ( тоқсандық қорытынды бойынша бір- «4»,бір-, «3» бар) оқушылармен жұмыс тиімділігін анықтау.Резерв оқушылардың оқу нәтижелерін талдауфронтальдыталдауҚазан Директордың орынбасары,
ӘБ жетекшілері 
ПК Хаттама
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
10Ғылыми жетекшінің жұмыс сапасы Ғылыми байқауларға дайындық жоспарын іске асыру сапасын айқындау.Ғылыми жетекшінің жұмыс жоспары ТақырыптықЖұмыс жоспарын, аралық зерттеу нәтижелерін талдау, зерттеу күнделігінің толық және уақтылы толтырылуын зерделеуҚазан ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж 
ӘК отырысы   Мектеп комиссиясын құру
11Ғылыми-зерттеу жұмыстарына оқушының дайындығыӨздік жұмыстарына оқушының даярлығын анықтау.Ғылыми жобалар мен басқа байқауларға қатысушы оқушының жұмысы
Оқушының зерттеушілік қызмет жағдайының диагностикасы 
ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж

ҒББ қолданыстағы жүйесін құру.
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
12Аттестациядан өткен мұғалімдерінің тізімін жасақтауАттестациядан өткен мұғалімдерінің тізімін анықтау, портфолияларын талапқа сай 09he Преподавателидің портфолиосыФронталды Құжаттарды зерделеуҚазан ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
ПКПедагогикалық кеңес шешімімен тізімді бекітуЖыл бойы
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
13Білім алушыларды     білім  беру  ұйымдарындағы   тәрбие     үдерісін  басқаруға  тарту.Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу.Оқушылар қауымдастығыТақырып
тық
сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасуҚазан  ДТІЖОСЖОАнықтама Жел-сан 
14Сынып сағаттарының жүргізілуінің сапасыСынып сағаттарының жүргізілуін бақылау1-9 сыныптарФронталды Сынып сағатттарын бақылауҚазан ДТЖОДЖКАнықтама Ақпан 
15«Жас ұлан», «Жас қыран», «Жас өркен» мектептің өзін-өзі  басқару     ұйымдары  жұмысы«Жас ұлан», «Жас қыран», «Жас өркен» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындауӨзін-өзі басқару ұйымыТақырып
тық
құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізуҚазан  ДТІЖО
Тәлімгер 
ӨӨБҰОХаттамаЖел-сан 
16Сабақтан  тыс тәрбиелік  жобаларды  ұйымдастыру және оны іске асыру«Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау.Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасарыТақырып
тық
жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдауҚазан  ДТІЖОСЖОХаттамаЖел-сан 
17Спорт секциялары мен үйірме     жұмыстарының жүргізілу деңгейіҮйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау1-9-сыныптарФронталдыСауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасауҚазан ДТІЖОДЖКХаттамаЖелтоқсан 
189 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйіКәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалауБірлескен жұмыс жоспарыФронталдыЖоспарларды талдауҚазанДТІЖОДЖКХаттамаҚаңтар 
19Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыруМектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау.Ата-аналармен жұмысТақырыптықтәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртарҚазан ДТІЖОСЖОХаттамаЖелтоқсан 
20Бракераж және мониторинг комиссиясын құру Азық – түлік сақтау орындарының және қоймаларының талапқа сай болуын қадағалау Асхана бөлмелері астың дайындалуыФронтальдыАКТ Айына екі рет Комиссия мүшелері Пед кеңес 
(әр  түрлі сұрағына  қосу)
Хаттама Анықтама 
211 сыныптарға психологиялық қолдау көрсету Мектептің 1 сынып оқушыларына психологиялық қолдау көрсету 1 сыныптар Тақырыптық Сауалнама , әңгіме Қазан Психолог ДЖК Анықтама 
І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
Бақылау тақырыбыБақылау мақсатыБақылау объектісіБақылау түріБақылау әдістеріОрындау мерзімдеріЖауаптыларҚарау орныБасқарушылық шешімЕкінші бақылау 
1Электронды журналдың толтырылу жағдайы Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.Электр-ды журнал ФронталдыПерсоналды бақылау / 
Құжаттар
мен танысу 
Қараша  ДАІЖО Даурембаева А.ЕДЖКАуызша, жазбашаДЖК шешіміне сәйкес
2Мемлекеттік тілде іс-қағаздардың жүргізілуіҚазақстан Республикасындағы 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-І « ҚР Тіл туралы» Заңына сәйкес құжаттамалардың мемлекеттік тілде жүргізілуін қамтамсыз ету.Құжаттамалар Тақыр-тық Кешенді-жалпылау/ бақылау / Құжаттар
мен танысу 
Қараша  ДТІЖО ПК Ауызша, жазбашаНаурыз 
3Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайыБілім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету. Асхана, ас мәзірі Фронталды Кешенді-жалпылаушы бақылау /
Асхана құжаттарын тексеру, ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізіу  
Қараша ДТІЖО 
Әлеуметтік педагог 
ПК Ауызша, жазбашаНаурыз 
4Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын жүзеге асыру  ІІІ тоқсан қорытындысы бойынша білім нәтижелерінің мониторингі, алдағы міндеттерБілім сапасы қорытындысына жан-жақты талдау жүргізуФронталді Мониторинг Наурыз ДОІЖО ПК Анықтама 
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
5Педагог қызметкерлерін аттестаттау Педагогикалық ұжымның біліктілік деңгейін сапасын көтеру Санатын көтеруге өтініш берген мұғалім
дер тізімі 
Тақыр-тық Шешім шығару Қараша ДҒӘІЖО ПК Хаттама 
6Үйде оқытылатын мен инклюзивті оқытуды     ұйымдастырудың жүргізілу     жағдайы2-9 сыныптардағы үйде оқытылатын және инклюзивті     білім алушылардың  сапасын  анықтау.Пән мұғалімдері Тақыр-тық жалпылаушы бақылауҚараша ДОІЖО 
Байбекова М.О 
ПК Хаттама

Математика, информатика, физика, биология, география ,     химия пәндерінің оқытылуын зерделеуМатематика, информатика, физика , биология , химия , география пәндерінің оқытылуын анықтау.
Оқушылардың математикалық сауаттылық деңгейлері мен мұғалімдердің пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау.
5-9 сынып оқушылары
5-9 сыныптардағы математика сабағы,, пән мұғалімдері, ҚМЖ
фронтальдыСыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылауҚарашаДҒӘІЖО
ДОІЖО Бірлестік жетекшілері
ДЖК Хаттама
7Математика, физика,  пәндері бойынша оқушылардың дәптерлерінің жағдайыМатематика, физика пәндері бойынша оқушылардың дәптерлерінің жағдайын көру. 5-9 сыныптардағы оқушылардың дәптерлеріфронтальдыСыныптық-жалпылаушы бақылауқарашаДОІЖО Бірлестік жетекшілеріДЖК Хаттама
8Биология, химия  пәнінен зертханалық жұмыстарында 7-9 сынып 
оқушыларының ізденіс қабілеттерін арттыру.
Оқушылардың тәжірибелік жұмыстарды жасау дағдыларын анықтау7-9-сыныптардағы биология сабағы, зертханалық жұмыстар.ФронтальдыКешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылауқараша ДОІЖО
ӘБ жетекшілері
ДЖК Хаттама
9Информатика (3-4 сыныптар). 
Цифрлық сауаттылық (1-2 сыныптар)
Преподавателидің сандық технологияларды сабақта қолдану және оқушылардың логикалық ойлау деңгейін анықтау1-4, 3-4- сыныптардағы  сандық сауаттылық пен оқушылардың логикалық ойлау деңгейі.ФронтальдыКешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, тестілеуқараша ДОІЖО  
Бірлестік жетекшілері
ДЖКХаттама
10Ғылыми зерттеулерге дайындық жұмыстарыОқушылардың зерттеу бағыттары, мұғалімдердің зерттеушілік бағытындағы құжаттарын зерделеуҒылыми зерттеулер сайысын өткізу  ережелеріТақырыптықПерсоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеуқараша ДҒӘІЖО Бірлестік жетекшілеріӘК отырысы Хаттама 
112-4-сынып оқушыларының оқу нәтижелері 4-сынып оқушыларындағы тиімді оқу дағдыларының деңгейін анықтау.4-сынып оқушылары-
ның әкімшілік кесінді қорытындысы
ФронталдыКешенді-жалпылаушы бақылау/ тестілеуҚараша ДОІЖО Бірлестік жетекшілеріДЖКХаттама
124,9-сыныптардың ББЖМ -ға дайындық деңгейі4,9-сынып оқушыларының ББЖМ-ға дайындық деңгейлерін анықтау, сынама тест жұмыстарының нәтижесін шығару.4,9-сынып оқушылары, пән мұғалімдері
Сабақтарға қатысу.
тақырыптықСыныптық -жалпылама бақылауҚараша ДОІЖО
Кәсіптік бағдар маманы
ДЖКХаттама
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
13Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыруҮлгерімі нашар оқушылармен уақтылы және тиімді жұмыс жасаудың тиімді тәсілдерін анықтауҮлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жоспарыФронтальдыТалдауҚарашаДОӘЖО
Пән мұғалімдері
ДЖК Хаттама
14Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру жұмыстарының жағдайыОқу сауаттылығын арттыратын тапсырмалардың сапасын анықтауГуманитарлық бағыттағы сабақтар, ҚМЖТақырыптықБақылау , талдау ҚМЖ зерделеуҚараша  ДОІЖОДЖКАнықтама
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
15ӘБ арасында дарынды оқушылармен жұмысыПән бойынша дарынды балалармен жұмыс ұйымдастыру жүргізуПән мұғалімдерТақырыптықЖинақтау зерделеуҚарашаДҒӘІЖОДОЖОАнықтама
16Пәндік олимпиадаға дайындықтар туралыПәндік олимпиадаға дайындықты бақылауДайындық папкалар. Сабақтарға енуТақырыптықбақылауҚарашаДҒӘІЖО
ДОЖО
ДОЖОАнықтама
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
17Семинар коучинг «күнделікті бағалау және қалыптастырушы бағалау Преподавателидің оқушыларға дұрыс баға қоюға, дескриптормен жұмыс істеуге үйрету Әдістемелік көмек Тақырыптық Талдау Қараша ӘБ мүшелері ҒӘК Анықтама 
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
18Тәрбие  сағаттарының  тиімділігіСынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету1-2-сыныптар
3-4-сыныптар
5-7-сыныптар
8-9-сыныптар
ФронталдыСынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасуҚараша ДТІЖОСЖОХаттамаҚаңтар
19«Әкелер» мен «Аналар» мектептерінің жобалары бойынша жұмыс нәтижелері«Әкелер» мен «Аналар» мектептерінің жобалары бойынша іс-шараларының нәтижелерін зерделеуЖұмыс жоспары
Мероприятие жоспары
Анықтамалар 
Фронталды Бақылау зерделеу Қараша ДТІЖОДЖКАнықтама Мамыр 
20Жасөспірімдер арасында суицидті әрекетті алдын алу туралы Жасөспірімдер арасында суицидті әрекетті алдын алу туралы іс шараларды бақылау 5-9 оқушылар Фронтальді Бақылау 
Сауалнама алу 
Қараша Мектеп психологі СЖО Хаттама 
І. НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ЖӘНЕ ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ
Бақылау тақырыбыБақылау мақсатыБақылау объектісіБақылау түріБақылау әдістеріОрындау мерзімдеріЖауаптыларҚарау орныБасқарушылық шешімЕкінші бақылау 
1Электронды журналдың толтырылу жағдайы Журналдың дер кезінде дұрыс толтырылуын,электронды журналды толтыру талаптарына сәйкестігін, бағалардың қойылуын анықтау.Электр-ды журнал ФронталдыПерсоналды бақылау / 
Құжаттар
мен танысу 
Желтоқсан ДАІЖО Даурембаева А.ЕДЖКАуызша, жазбашаДЖК шешіміне сәйкес
2Үйде оқыту мен инклюзивті білім беру жағдайы  Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтауПреподавателидің, психологтың жұмысыТақырып
тық
ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасуЖелтоқсан ДОЖО
Әлеуметтік педагог 
ПК Анықтама 
3Мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастырудың жағдайыБілім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың орындалуын қамтамасыз ету. Асхана, ас мәзірі Фронталды Кешенді-жалпылаушы бақылау /
Асхана құжаттарын тексеру
Желтоқсан ДТІЖО 
Әлеуметтік педагог 
ПК Ауызша, жазбашаПК шешіміне сәйкес
ІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
4ІІ тоқсан оқу тәрбие жұмысының есебі Қалыптастырушы және жиынтық бағалаулардың жүргізуде талаптардың бұзылуын уақытында анықтау. Электронды журнал, БЖБ және ТЖБ кестесі , білім сапасы ФронталдыСыныптық-жалпылаушы бақылау / Желтоқсан ДҒӘІЖО 
ДОІЖО
ПК Хаттама
5Тоқсан бойынша жазбаша жиынтық бағалауы бар пәндер бойынша модерация жүргізуді бақылауБілім беру       сапасын      арттырудың  нәтижесі ретінде,баға шығаруға тұжырымдалған критерийлер негізінде бірыңғай талаптардың қойылуыПараллель бойынша оқушылардың пәндерден жиынтық бағалауы  ТақырыптықЖан-жақтыЖелтоқсан   ӘБ жетекшілеріӘдістемелік кеңес, ӘБ жетекшілеріХаттама
6Оқу пәндерін оқытуын бақылау
математикалық функционалдық
сауаттылығын бақылау
Оқушы-дың функцион-дық сауаттылығынқалыптастыратын әдістерді таңдаудағы мұғалім қызметіне талдау жасау5,6 сынып пән мұғалімдеріТақырыптық ДербесЖелтоқсан ДОІЖО
ӘБ жетекшілері
ӘК отырысы  Хаттама 
7Пән мұғалімдерінің қолданбалы курстар, таңдау, үйірме  жоспарларының жағдайы Мемлекеттік бағдарламаның стандартқа сай орындауын анықтауПән мұғалімдерінің күнтізбелік-тақырып жоспарларыТексеру Қолданбалы курс, таңдау үйірме жоспарлары құжаттарын тексеру Желтоқсан ДОІЖОДЖКАнықтама 
8TIMSS, PIRLS, РІSА халықаралық зерттеулерге дайындақтарының жағдайы TIMSS, PIRLS, РІSА халықаралық зерттеулерге дайындығын анықтау 5-9 сыныпЗерделеу Сабақтарға ену , бақылау Желтоқсан ДОІЖО
Педагог зерттеушілер 
ДЖК Хаттама 
9Әр оқу тоқсан/жыл қорытындысы бойынша білім сапасына талдауПән мұғалімдерінің резервтегі ( тоқсандық қорытынды бойынша бір- «4»,бір-, «3» бар) оқушылармен жұмыс тиімділігін анықтау.Резерв оқушылардың оқу нәтижелерін талдауфронтальдыталдаужелтоқсанДиректордың орынбасары,
ӘБ жетекшілері 
ПК Хаттама
III. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ
10Үлгермеушіліктің себептері мен салдарын анықтауОқушылардың табысты оқуына кедергілердің себептерін дер кезінде анықтау және салдарын азайтуСабақ беретін мұғалімдердің білім деңгейлерін толықтырып отыруТақырыптықПреподавателидің талдауларыжелтоқсанДОІЖО 
ӘБ жетекшілері
Әдістемелік кеңесХаттама
IV. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ
11Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңартудың уақытылы жүргізілуін тексеру туралыДарынды және уәжді балалар туралы деректер базасын жаңартудың уақытылы жүргізілуін тексеруді қамтамасыз ету.Дарынды және уәжді балалар туралы деректер базасы ТақырыптықМониторинг (ашықтық, уақытылы жаңарту, қол жетімділік)Желтоқсан-Пән мұғалімдері
Психолог
ӘК  Деректердің қолжетімді базасын құруНаурыз 
12Мектепішілік олимпиада қорытындысы , аудандық олимпиадаға дайындық Оқушылардың пән бойынша білімдерін кеңейту және тереңдету Олимпиадаға қатысатын оқушылар Тақырыптық Ағымдағы бақылау Желтоқсан ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
ӘК  отырысы Жоғары нәтиже берген оқушыларды лездемеде марапаттау Ақпан 
13Ғылыми конкурстардың  қатысу нәтижелігі мен қорытындысы Оқушылардың пән бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуБайқауларға қатысатын оқушылар Тақырыптық Жобалар нәтижелілігінің мониторингі (әдістемелік бірлестіктер мен пәндер бойынша, ғылыми жетекшілер бойынша, конкурс деңгейі бойынша)Желтоқсан ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж 
ӘБ жетекшілері 
ПК Жоғары нәтиже берген оқушыларды «Жұлдыздар шеруіне» шығару Мамыр 
14ОҒҚ жұмысының жүйелілігі мен тиімділігіЖоспардың,  ОҒҚ жұмысы шеңберіндегі іс-шаралардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау, жұмыс тиімділігін арттыру тәсілдерін айқындауОҒҚ қызметі (оқушылардың ғылыми қоғамдастығы )ТақырыптықҒББ отырыстарына қатысу, материалдар мен жоспарларды тексеру  Желтоқсан ДҒӘІЖО 
Сейтжанова Г.Ж
ҒӘК SWOT-талдауқаңтар
V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ
15Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмыс сапасына баға беру Сапасын арттыру, ынталандыру, баға беру.
ТақырыптықРейтинг шығару




VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
16Білім алушыларды     білім  беру  ұйымдарындағы   тәрбие     үдерісін  басқаруға  тарту.Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу.Оқушылар қауымдастығыТақырып
тық
сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасуЖелтоқсан ДТІЖОСЖОАнықтама 
17Білім алушылардың  бос  уақытын ұйымдастыруСабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау1-9-сыныптарФронталдыҚұжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамаларЖарты жыл сайынДТІЖОШтаб отырысыХаттамаСәуір 
18«Жас ұлан», «Жас қыран», «Жас өркен» мектептің өзін-өзі  басқару     ұйымдары  жұмысы«Жас ұлан», «Жас қыран», «Жас өркен» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындауӨзін-өзі басқару ұйымыТақырып
тық
құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізуЖелтоқсан ДТІЖО
Тәлімгер 
ӨӨБҰОХаттама
19Сабақтан  тыс тәрбиелік  жобаларды  ұйымдастыру және оны іске асыру«Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау.Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасарыТақырып
тық
жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдауЖелтоқсан ДТІЖОСЖОХаттама
20Спорт секциялары мен үйірме     жұмыстарының жүргізілу деңгейіҮйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау1-9-сыныптарФронталдыСауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасауЖелтоқсан ДТІЖОДЖКХаттамаТоқсан сайын
21Білім  беру     ұйымдарында     психологиялық-педагогикалық қолдау     қызметті  ұйымдастыру және әлеуметтік  педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуыБуллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау;
зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау
Психологтар ФронталдыҚұжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасуЖелтоқсан ДТІЖО
Әлеуметтік педагог
Психолог
Штаб отырысыХаттамаМамыр 
22Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйіҚалалық, аудандық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және іске асырылуын бақылауБірлескен жұмыс жоспарыФронталдыЖоспарларды талдауЖелтоқсан ДТІЖОШтаб отырысыХаттамаСәуір 
23Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыруМектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау.Ата-аналармен жұмысТақырыптықтәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртарЖелтоқсан ДТІЖОСЖОХаттама
22«Сұңқар» ұлдар мен «Қыз Жібек»  қыздар кеңестерінің жұмысы туралыҚұқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеуҰлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысыФронталдыКұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамаларыЖелтоқсан ДТІЖО
Психолог
Ұлдармен жұмыс жетекшісі
ДЖКХаттамаМамыр 
23Бракераж және мониторинг комиссиясын құру Азық – түлік сақтау орындарының және қоймаларының талапқа сай болуын қадағалау Асхана бөлмелері астың дайындалуыФронтальдыАКТ Айына екі рет Комиссия мүшелері Пед кеңес 
(әр  түрлі сұрағына  қосу)
Хаттама Анықтама 
24Рейдтер мен мобильдік топтың жұмыс жүйесін ұйымдастыру «Түнгі ауыл балалары» атты жедел алдын алу іс-шараларын өткізу Балалардың құқық бұзушылығының алдын алу бойынша жұмысТақырыптық Жоспардың орындалуын бақылауКесте бойыншаДҚТЖОШтаб отырысы Анықтама 
25ҚР Мемлекеттік Рәміздер туралы Заңыңың орындалуы
(Әр түрліге)
Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеуОқушылар қауымдастығытақырыптықСауалнама, жоспарларды зерделеужелтоқсанДТІЖО ПК Анықтама сәуір